شرکت هاوال از موجود افسانه‌ای خود رونمایی کرد

شرکت خودروسازی هاوال از شاسی بلند جدید خود به نام شنشو رونمایی کرده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، به تازگی گروه خودروسازی هاوال از شاسی بلند جدید خود موسوم به شنشو رونمایی کرد. شنشو در زبان چینی به معنای موجود افسانه‌ای است و هاوال شنشو نسخه تولید انبوه مفهومی هاوال XY به شمار می‌رود که مدتی پیش رونمایی شد. گفتنی است این خودرو قرار است به عنوان پرچمدار برند هاوال برای فروش به بازار عرضه شود.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ارانیکو منتشر شده، آمده است: هاوال شنشو براساس پلتفرم جدید این شرکت توسعه یافته و بنابراین از نظر ابعاد و اندازه همانند دیگر محصولات برند هاوال و وی است. فاصله بین دو محور 2800 میلی‌متر، طول 4780 میلیمتر، عرض 1890 میلیمتر و ارتفاع 1675 میلیمتر ابعاد این کراس‌اوور چینی را تشکیل می‌دهند.

طراحی هاوال شنشو نسبتا جذاب است و از این نظر می‌توان آن را با خودروهای غربی مقایسه کرد. چراغ‌های LED‌ نازک و نوار شکل، رینگ‌های دو رنگ نقره‌ای – مشکی و خطوط تیز بدنه نیز به جذابیت بیشتر این خودرو کمک کرده‌اند. ستون D خودرو نیز نسبتا متراکم طراحی شده و حس مواجه شدن با خودرویی بزرگتر از ابعاد واقعی خود را برای بیننده تداعی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جولان خودروهای برقی در چین

آیا چینی ها به بازار خودروی ایران باز می گردند؟

ظاهر جسورانه در کابین هاوال شنشو نیز ادامه می‌یابد، جایی‌که خوشه ابزار 12.3 اینچی و نمایشگر 14.6 اینچی سیستم سرگرمی خبر از مدرن بودن سبک طراحی می‌دهند. شارژر بی‌سیم تلفن همراه، کنسول مرکزی به همراه فرمان سه پره از دیگر مشخصات کابین هاوال شنشو هستند.

بنابر گزارش‌ رسانه‌های چینی، هاوال شنشو از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بنزینی با 185 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. گیربکس 9 سرعته دوکلاچه اتوماتیک نیز وظیفه رساندن قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. همچنین نسخه‌های هیبریدی و دو لیتری بنزینی نیز در دست توسعه قرار دارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *