10 برند محبوب خانم‌ها برای خرید در چین

همزمان با رشد سریع اقتصادی چین، تعداد زنان ثروتمند در این کشور رو به افزایش است. طبیعی است که وقتی آن‌ها ثروت کافی در اختیار داشته باشند، تمایل به خرید از برندهای روز دنیا دارند. تجار و بازرگان هایی که در زمینه صادرات و واردات کالاهای لوکس در کشور چین فعالیت می کنند، با این برندهای محبوب و مشهور آشنایی دارند. کارشناسان تجارت ایران و چین، در ادامه به 10 مورد از برندهای لوکس مورد علاقة خانم‌های چینی اشاره می‌کنند:

بیشتر بخوانید: 8 آداب معاشرت تجاری و حرفه‌ای با چینی‌ها که باید بدانید

1- لویی ویتون

لویی ویتون، که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است. خانم‌های باکلاس چینی به این برند تمایل زیادی دارند.

2- شنل

شَنِل، شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است. این شرکت امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مؤسسه‌های طراحی مد و پوشاک زنانه شناخته می‌شود.

3- گوچی

گوچی، نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است که در زمینه پوشاک و مد فعالیت دارد.

4- آرمانی

آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد.

5- دیور

دیور شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است. این شرکت در زمینه جواهرات، بدلیجات، کالاهای چرم و عطر فعالیت دارد. در شهرهایی مثل پکن، گوانگژو و شنزن از این برند بیشتر استقبال می‌شود.

6- رولکس

رولکس یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است. ساعت‌های رولکس از اعتبار و شهرت زیادی نزد مردم چین برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

7- کارتیه

این شرکت فرانسوی در زمینه جواهرات و ساعت فعالیت می‌کند و بیش از 200 شعبه فعال در چین دارد.

 

8- پرادا

پرادا برند تخصصی مُد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه است. پرادا تولیدکننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی می‌باشد.

9- هرمس

این شرکت، متخصص در طراحی و ساخت لوازم چرم، لوازم جانبی، لباس‌های آماده، عطر و کالاهای با کیفیت است. کیف‌های ارمس نماد اصالت در چین به شمار می‌رود که قیمت بسیار زیادی هم دارد.

10- لانکوم

شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس فرانسوی است، که در زمینه لوازم آرایشی، رنگ مو و محصولات مراقبت از پوست در چین فعالیت می‌کند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *