چند نکته مهم که درمورد واردات سیر و پیاز از چین باید بدانید

کشور چین بزرگترین تولیدکننده سیر در دنیا به شمار می‌رود. از سیر برای درست کردن سس، سالاد، سوپ، دسر و … استفاده می‌شود. چین به دنبال افزایش سطح تولید خود برای برآوردن تقاضای روزافزون بازار در واردات و صادرات کالا است. از طرفی، تعداد کارخانه‌های تولید سیر در چین، روند فزاینده‌ای به خود گرفته است. به همین دلیل، قیمت سیر کاهش پیدا کرده است.

تولید سیر و پیاز طی سالیان اخیر در چین بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل، صادرکنندگان چنین محصولاتی باید اطمینان حاصل کنند که از تجهیزات با کیفیت بالا برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می‌کنند تا بتوانند سیر و پیاز تولیدشده خود را با کمترین قیمت ممکن به بازار جهانی بفروشند.

واردات سیر و پیاز از چین

چین در زمینه صادرات سیر و پیاز پیشتاز جهان است. این کشور اکثریت قریب به اتفاق محصولات سیر خود را صادر می‌کند. وقتی این واقعیت را با دقت بررسی کنید، می‌توانید ببینید چین چه نقش مهمی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کند.

یک راه مناسب برای اطمینان از اینکه صادرکننده سیر چینی شما بهترین ارزش را برای محصولات خود قائل می‌شود، این است که بدانید دقیقاً از کجا آن را تهیه می‌کند. در بیشتر موارد، متوجه خواهید شد که صادرکنندگان سیر چینی در سراسر جهان انبارهایی دارند که مرتباً از آنها استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

یکی از نکات مهم دیگر این است که در حین حمل‌ونقل سیرها، سرمای مناسب برای این محصولات برقرار شود، چون معمولاً سیرها را چند سال نگه می‌دارند تا قابل استفاده شود. پس در انتخاب سیر مدنظرتان عجله به خرج ندهید.

چین بیش از 80 درصد سیر دنیا را تأمین می‌کند. در نتیجه، آن‌ها ابزار و امکانات کافی برای جلب رضایت مشتری‌ها را در اختیار دارند. از طرفی، چینی‌ها در کنار کیفیت مطلوب سیر، آن را با قیمت مناسبی هم به بازار جهانی عرضه می‌کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *