همه چیز درباره نمایشگاه کانتون در گوانگجو چین

نمایشگاه کانتون بزرگترین نمایشگاه تجاری چین است. در فاز اول نمایشگاه، محصولات صنعتی از لوازم الکترونیکی گرفته تا خودرو، در فاز دوم، کالاهای مصرفی و هدایا و در فاز سوم نمایشگاه، پوشاک، دارو و محصولات تفریحی قرار می‌گیرند.

به گزارش تجارت ایران و چین، اگرچه اکثر خریداران از سایر کشورهای آسیایی هستند، اما خریدارانی از اروپا، ایالات متحده و روسیه، هر کدام حدود 10 درصد یا بیشتر از کل خریداران این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. در این رویداد بین‌المللی، مترجمان زبان‌های مختلف نیز حضور دارند و می‌توانند پاسخگوی 200 ملیت مختلف باشند.

  • زمان برگزاری: بهار: 15 تا 19 آوریل (فاز 1) ، 23 تا 27 آوریل (فاز 2) ، 1 تا 5 مه (فاز 3)
  • بیش از 60 هزار غرفه در این نمایشگاه فعال است. در هر فاز، حدود 204 هزار نفر خریدار در محل برگزاری نمایشگاه حضور بهم می‌رسانند.
  • آدرس: گوانگجو، اتوبان یوجیانگ 308، مجتمع نمایشگاه واردات و صادرات چین

بیشتر بخوانید:

چطور به نمایشگاه کانتون برویم؟

مجموعه پاژو در جزیره پاژو در جنوب شرقی گوانگجو واقع شده است. با تاکسی، اتوبوس شاتل هتل، مترو یا رانندگان شخصی می‌توانید به این مجموعه بروید. اکثر هتل‌های گوانگجو در طول نمایشگاه کانتون اتوبوس‌های رایگان دارند. با این حال، برنامه زمان‌بندی اتوبوس‌های شاتل بسیار محدود است و انتخاب کمی وجود دارد. مترو برای رسیدن به مجتمع پاژو انتخاب بسیار خوبی است و تقریباً در هر نقطه از گوانگجو دسترسی خوبی را فراهم می‌کند.

متروهای منتهی به نمایشگاه:  پاژو و ژیانگاندونگ جزء در خط متروی هشتم بسیار به محل برگزاری نمایشگاه نزدیک هستند.

آب و هوای گوانگجو

این نمایشگاه معمولاً در ماه‌های آوریل و اکتبر برگزار می‌شود. گردشگران زیادی در ماه آوریل به منطقه نمی‌آیند. هوا هم در این ماه معمولاً مرطوب و بارانی با شب‌های خنک است. در عوض، تعداد گردشگران در ماه اکتبر افزایش پیدا می‌کند. هوای گرم و آفتابی بیشتر مورد پسند شرکت‌کنندگان در نمایشگاه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: 10 برند محبوب خانم‌ها برای خرید در چین

جاذبه های گردشگری و طبیعی

قایق‌سواری در رودخانه مروارید پیشنهاد ما است. در حالی که در قایق دراز کشیده‌اید، محو تماشای رنگ‌بندی زیبای شهر گوانگجو شوید.

تحریریه تجارت ایران و چین آمادگی دارد در زمینه نحوه ورود به بازار چین و تجارت با شرکت‌های چینی به تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی مشاوره ارایه دهد. تجارت ایران و چین تیمی متشکل از مشاوران ایرانی و چینی است که بیش از یک دهه سابقه تجارت بین دو کشور را در کارنامه خود دارند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *