10 حقیقت خواندنی درمورد هوآوی که نمی‌دانستید

خیلی از ما به خاطر کیفیت بالای دوربین در عکاسی و فیلم برداری عاشق گوشی‌های هوآوی شدیم. اما شهرت و محبوبیت برند هوآوی به تولید گوشی و تبلت خلاصه نمی‌شود. به گزارش تجارت ایران و چین، هوآوی در سال‌های اخیر توانسته به برندهای معتبر تولید گوشی‌های هوشمند به رقابت بپردازد و در این میان گوی رقابت را نیز برباید. در ادامه مطلب با 10 حقیقت جالب درباره برند هوآوری آشنا می‌شوید.

1- بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی جهان: بر اساس وب سایت رسمی هوآوی، این شرکت «ارائه‌دهنده پیشرو جهانی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و دستگاه های هوشمند در چهار حوزه اصلی – شبکه‌های مخابراتی، فناوری اطلاعات، دستگاه‌های هوشمند و خدمات ابری» است. به زبان ساده، آنها دارای بیشترین سهم از هر نوع زیرساخت مربوط به مخابرات، خطوط انتقال و هرگونه قطعات الکتریکی مورد استفاده در مخابرات هستند.

2- هوآوی دومین شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است. این یعنی هوآوی حتی از اپل هم پیشی گرفته است.

3- هوآوی پیشروترین شرکت در زمینه توسعه 5G است. بدین ترتیب، امکان بارگیری و بارگذاری سریعتر داده‌ها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

4- هوش مصنوعی: هوآوی از طریق هوش مصنوعی در تلاش است تا هوش انسانی از طریق دستگاه‌ها، تطبیق داده شود مورد شبیه‌سازی قرار گیرد.

5- ارزش نام تجاری هوآوی 8.4 میلیارد دلار آمریکایی است. در رده‌بندی فوربز، هوآوی هفتاد و نهمین برند ارزشمند دنیا شناخته شد.

6- مؤسس هوآوی هنگام تأسیس این شرکت 42 سالش بود. رن ژنگفی شاید به اندازه استیو جابز مشهور نباشد. او اکنون 74 ساله است و دارایی خالصی برابر با 1.7 میلیارد دلار دارد.

7- مراقبت از محیط زیست: هوآوی از قدرت تجاری خود برای حمایت از توسعه سبز نیز استفاده می‌کند!

8- هوآوی قدمتی 32 ساله دارد. بر خلاف تصور، هوآوی در سال 1987 تأسیس شد.

9- فناوری تشخیص چهره هوآوی باعث نجات جان افراد می‌شود: هوآوی توسط بسیاری از کشورها متهم به جاسوسی شده است. با این حال، هوآوی بارها به پلیس برای دستگیری تبهکاران کمک کرده است.

10- دفتر مرکزی این شرکت در چین قرار دارد. محوطه این شرکت مثل یک دانشگاه بسیار بزرگ است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *