چین به کیت تشخیص همزمان آنفولانزا و کرونا دست یافت

یک شرکت چینی به کیت تشخیص ابتلای همزمان افراد به بیماری‌های آنفلوآنزا و کرونا دست یافت.

به گزارش تجارت ایران و چین، بنا به اعلام رادیو بین‌المللی چین یک شرکت چینی اقدام به ساخت و تولید کیت‌های تشخیص کرونا و آنفلوآنزا کرد که قابلیت تشخیص ابتلای همزمان افراد به این ویروس‌ها را دارد. کارشناسان در رابطه با این کیت که براساس پلتفرم فلورسانس کمی PCR ساخته شد، می‌گویند افرادی که مبتلا به بیماری‌های کرونا و آنفولانزا می‌شوند علائم مشابهی نظیر تب، گلودرد، سرفه و خستگی دارند حتی در بعضی موارد تصاویر سی تی اسکن ریه‌های آنها نیز شبیه به هم است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

چین در صدر صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان قرار گرفت

کرونا نمایشگاه کتاب پکن را به تعویق انداخت

در گزارشی که توسط ایرنا منتشر شده، آمده است: «شیونگ لی» رئیس شرکت سازنده این کیت می‌گوید که این کیت‌ها احتمالا نقشی به مراتب بزرگ‌تر را در پائیز و زمستان و زمانی که بیماری‌های تنفسی شایع تر می‌شوند، ایفا خواهند کرد.

به گفته وی در دسترس بودن یک کیت آزمایشی همزمان (تشخیص همزمان ابتلا به کرونا و آنفلوانزا) به پزشکان کمک میکند تا علت تب بیمار را تشخیص دهند و هر چه سریع تر طرح درمان پزشکی مربوطه را انتخاب کنند.

وی اعلام کرد که این کیت‌های تشخیصی در عین حال به پزشکان و نهادهای پزشکی کمک می‌کنند تا سریعا در راستای جلوگیری از شیوع احتمالی کووید-۱۹ وارد عمل شوند.

بر اساس اعلام مسئولان شرکت تولید‌کننده این کیت‌های آزمایشی جدید، محصولات آنها نسبت به تشخیص تمام واریانت‌های ویروس عامل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از جمله سویه دلتا حساس و دقیق هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *