افتتاح نمایشگاه آنلاین تجاری محصولات آسیا-اروپا در چین

نمایشگاه آنلاین تجاری محصولات آسیا-اروپا (چین) در سین‌کیانگ چین آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت ایران و چین، روز چهارشنبه سوم شهریور 1400 نمايشگاه آنلاین تجاری محصولات آسیا-اروپا (چین) رسما کار خود را در استان سین‌کیانگ آغاز کرد. موضوع نمایشگاه “ایجاد بستر تجارت جاده ابریشم به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی برد_برد” اعلام شده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط اتاق بازرگانی ایران و چین منتشر شده، آمده است: دبیرکل حزب منطقه خودمختار سین کیانگ، معاون وزیر بازرگانی چین، معاون منطقه خودمختار و سفرا و مقامات کشورهای ایران، بلاروس، پاکستان، آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان و … در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه روسیه میزبان سه هواپیمای نظامی مدرن چین

برگزاری نمایشگاه هنر معاصر و کلاسیک ایران در شانگهای

سین کیانگ در منطقه داخلی اوراسیا و در مسیر اصلی کمربند اقتصادی جاده ابریشم واقع شده است و کانال مهمی برای مبادلات اقتصادی و فرهنگی شرقی شرق می باشد،.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن، محمد کشاورز زاده به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی در این مراسم توضیح دادند که چین و ایران سابقه طولانی در مبادلات تجاری و فرهنگی دارند. امسال پنجاهمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک بین چین و ایران است. ما امیدواریم روابط عمیق‌تر و گسترده‌تر اقتصادی و تجاری با چین برقرار کنیم، به تقویت همکاری‌های گسترده در زمینه منابع انرژی، زیرساخت، ها، حمل و نقل و توسعه صنایع سبک ادامه دهیم و تجارت فعال بین چین و ایران و اقتصاد دو کشور را ارتقا دهیم.

صادرکنندگان ایرانی همه ساله در این نمایشگاه غرفه داشته‌اند و در سال جاری نیز 12 شرکت ایرانی به صورت مجازی به ارائه کالاهای صادراتی خود در زمینه‌های فرش، صنایع دستی، محصولات شیمیایی، خشکبار و زعفران پرداختند. این نمایشگاه به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *