گوانجو و هنگ کنگ تفاهم نامه تسهیل همکاری تجاری امضا کردند

گوانگجو و هنگ‌کنگ تفاهم‌نامه تسهیل همکاری تجاری امضا کردند.

به گزارش تجارت ایران و چین، دولت گوانجو و شورای توسعه تجارت هنگ‌کنگ تفاهم‌نامه تسهیل همکاری تجاری امضا کردند. دولت گوانجو این قرارداد را با هدف تنظیم بازار منعقد کرده است. طبق این تفاهم‌نامه ارتباطات و ادغام بازار بین دو منطقه برقرار می‌شود.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

افتتاح مسیر جدید کشتیرانی میان بندر نانشا گوانجو و ساحل غربی ایالات متحده

گوانجو، شنزن و شیامن در فهرست شهرهای حمل و نقل بار سبز چین

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: بر اساس این توافق، دو طرف همکاری خدمات تجاری را در هفت جنبه تقویت خواهند کرد که عبارتند از: ارتقاء پلت فرم، بازکردن کانال‌هایی برای ورود به بازار، ارائه مشاوره در مورد سیاست‌ها و مقررات تجاری، تقویت ارتباط مقررات تجاری بین گوانجو و هنگ‌کنگ، کمک به شرکت‌های هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی در گوانجو، کمک به شرکت های منطقه خلیج بزرگ گوانگدونگ-هنگ کنگ-ماکائو (GBA) برای گسترش فرصت‌های تجاری و ایجاد مکانیزم‌های همکاری بلند مدت.

علاوه بر این، این توافقنامه برای تشویق کارآفرینان هنگ‌کنگی بمنظور راه‌اندازی کسب و کار در گوانجو، شرایط ثبت شرکت را تسهیل می‌کند.

گوانجو و هنگ‌کنگ بر سر برگزاری سمینارهای آنلاین درباره سیاست های تجاری و محیط زیست در فواصل نامنظم، که به منظور انتشار اطلاعات به موقع به شرکت‌ها و ادغام مقررات تجاری دو منطقه است، توافق کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *