حضور ایران در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات ۲۰۲۱ چین

ایران در نمایشگاه بین‌المللی تجارت 2021 چین در پکن که روز گذشته 12 شهریور 1400 افتتاح شد، حضور دارد.

به گزارش تجارت ایران و چین، نمایشگاه بین‌المللی تجارت 2021 چین با حضور 12 هزار شرکت از 153 کشور در پکن روز گذشته 13 شهریورماه 1400 افتتاح شد. هدف از دایر کردن این نمایشگاه ایجاد فرصتی برای نمایش گذاشتن خدمات شرکت‌ها در زمینه تجارت و توسعه آن و تحقق دستاوردهای جدید تکنولوژی است.

در گزارشی که توسط ایرنا منتشر شده، آمده است: «شی جین پینگ» رییس جمهوری در سخنرانی ویدئویی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: ما به همکاری با تمامی طرف‌ها در زمینه پایبندی به همکاری‌های صریح و شفاف، منفعت دو جانبه و متقابل و رسیدن به نتایج برد-برد و همچنین به اشتراک‌گذاری فرصت‌های توسعه خدمات تجارت و ترویج و ارتقاء مشترک احیاء و رشد اقتصاد جهان تمایل داریم.

بیشتر بخوانید:

ایران در نمایشگاه فناوری هوشمند چین شرکت کرد

افتتاح نمایشگاه آنلاین تجاری محصولات آسیا-اروپا در چین

او تاکید کرد: تجارت خدمات بخش مهمی از تجارت بین‌الملل و عرصه مهمی در همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین المللی محسوب می شود و در عین حال نقش مهمی در ایجاد یک الگوی توسعه جدید ایفا می کند.

شی در ادامه افزود: ما سطح گشایش را افزایش و فضای همکاری‌ها را گسترش خواهیم داد و قوانین مربوط به بخش خدمات را تقویت خواهیم کرد. ما به حمایت از نوآوری و توسعه شرکت‌هایی با اندازه های کوچک و متوسط ادامه می‌دهیم.

نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات ۲۰۲۱ چین یک نمایشگاه بین‌المللی و در عین حال یک سکو و پلتفرم تجاری مخصوص ساخته شده برای تجارت خدمات محسوب می‌شود که برای طرفین، فرصت‌های بازاری و سهم توسعه فراهم می آورد و اعتماد، اطمینان و قدرت بیشتری به روند احیای اقتصاد جهان تزریق می‌کند.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در پکن دایر است و علاقه‌مندان می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی از این نمایشگاه دیدن کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *