وبینار ابتکار کمربند و جاده توسط اتاق بازرگانی تهران برگزار می شود

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران وبینار “ابتکار کمربند_جاده را برگزار می‌کند.

به گزارش تجارت ایران و چین، بنا به اعلام مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران وبینار” ابتکار کمربند-جاده: مکانیزم سرمایه‌گذاری و پیامدهای اقتصادی و تجاری برای ایران” فردا 21 شهریور ماه 1400 توسط این مرکز برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

اتاق بازرگانی آمریکا در چنگدو تعطیل شد

وبینار آموزشی راهبردهای تجاری ورود به بازار چین برگزار می شود

در گزارشی که توسط اتاق بازرگانی تهران منتشر شده، آمده است: این وبینار قرار است یک معرفی کامل از یک دوره آموزشی باشد که توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران با همکاری موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق و مشارکت کالج چوهای هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و در آن به مهمترین مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری و تبعات اقتصادی و تجاری این مگاپروژه پرداخته می‌شود.

در این وبینار، فریال مستوفی، رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران، فریدون وردی‌نژاد، سفیر سابق ایران در چین و مشاور دبیرکل اتاق تهران در پروژه چین و آرش رئیسی‌نژاد، عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران حضور دارند و از مزایای این دوره آموزشی که با هدف افزایش آگاهی دست اندرکاران دولتی، فعالان اقتصادی و جامعه علمی کشور از سازوکارهای سرمایه‌گذاری در این طرح برنامه‌ریزی شده، سخن می‌گویند.

در وبینار ابتکار کمربند-جاده پیشینۀ راه ابریشم، سند چشم‌انداز و اقدامات آن و اهداف بنیادین چین مورد بررسی قرار می‌گیرد و پروژه‌ها و کانال‌های سرمایه‌گذاری در این طرح موشکافی شده و با بررسی بازيگران و رقبای منطقه‌ای و بین‌المللی به تاثیرات آن برای ایران پرداخته می‌شود.

فریال مستوفی پیشتر در مورد این باره اعلام کرده بود که کالج چوهای هنگ‌کنگ تحقیقات مفصل و دانشی غنی در مورد این مگاپروژه که در ابتدا با عنوان یک کمربند-یک جاده معرفی شد، دارد و حضور در این دوره می‌تواند برای مقامات دولتی مربوطه و فعالان بخش خصوصی مفید واقع شود و آنان را با فرصت‌ها و تهدیدهای طرح کمربند-جاده آشنا سازد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *