حضور مرکز خدمات و سرمایه‌گذاری استان یزد در نمایشگاه سیفیت 2021 چین

در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجارت و سرمایه‌گذاری چین تحت عنوان سیفیت 2021، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد حضوری فعال داشته است.

به گزارش تجارت ایران و چین، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجارت‌ و سرمایه‌گذاری چین با عنوان سیفیت 2021 در حالی برگزار شد که مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد حضوری فعال در آن داشته است. این رویداد به شکل مجازی برگزار شده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ایرنا منتشر شده، آمده است: روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اعلام کرد: در این نمایشگاه پوستر های مربوط به طرح های سرمایه گذاری و اطلاعات آن، پکیج سرمایه گذاری استان، فیلم و موشن گرافی و تیزر و فرصت های سرمایه گذاری استان به زبان انگلیسی و در موارد مرتبط به زبان چینی تنظیم، تهیه و ارسال و عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات ۲۰۲۱ چین

ایران در نمایشگاه فناوری هوشمند چین شرکت کرد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجارت و سرمایه‌گذاری چین موسوم به سیفیت ۲۰۲۱ که درواقع بزرگترین رویداد تجارت و سرمایه گذاری چین، از دو بعد سرمایه فرستی و سرمایه پذیری محسوب می شود از ۱۷ الی ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ در شهر شیامن، با هدف گسترش زمینه‌های همکاری‌های تجاری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری آن کشور با دیگر کشورها، بصورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

غرفه مشترک مرکز با سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، به نمایندگی از کشور‌مان در نمایشگاه بین‌المللی سیفیت چین( ۲۰۲۱) با همکاری و مساعدت وزارت امور خارجه تمهید، غرفه آرایی و تجهیز شد.

در این رویداد به دلیل وضعیت کرونا و شرایط مرتبط، امکان حضور هیچ یک از همکاران در غرفه میسر نشد که البته با مساعدت وزارت امور خارجه و همکاران در نمایندگی کشورمان در چین، اشخاص ذیربط و مطلع در غرفه حضور داشتند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *