شرکت سینوفارم از ایمنی واکسن های خود در برابر جهش های کرونا خبر داد

شرکت داروسازی سینوفارم از موثربودن واکسن‌های این شرکت در مقابل جهش‌های ویروس کرونا خبر داده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، ژانگ یونتائو معاون یکی از شرکت‌های وابسته به سینوفارم در مصاحبه با گروه رسانه‌ای چین عنوان کرد: واکسن‌های تازه توسعه یافته این مرکز در برابر جهش‌های ویروس کرونا مانند انواع دلتا و بتا موثر هستند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

سینوفارم برای کودکان و نوجوانان در چین تاییدیه گرفت

حریری: برخی می خواهند با سیاسی کردن سینوفارم از آب گل آلود ماهی بگیرند

در گزارشی که توسط خبر آنلاین و به نقل از سی‌جی‌تی‌ان منتشر شده، آمده است: این شرکت چهار واکسن ارتقاء یافته علیه کووید ۱۹ را در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین (CIFTIS) که از ۲ تا ۷ سپتامبر سال جاری میلادی در پکن برگزار شد، معرفی کرد. این واکسن‌ها براساس فناوری‌های متفاوت نظیر بر پایه پروتئین نوترکیب، غیرفعال یا ضعیف‌شده و mRNA توسعه یافته‌اند.

نخستین واکسن سینوفارم، مانند واکسن چینی دیگر ساخت شرکت سینوواک با نام «کروناواک»، بر اساس فناوری سنتی ساخت واکسن است که از ویروس غیرفعال‌شده یا مرده که نمی‌تواند در سلول‌های انسانی تکثیر کند، استفاده می‌کند تا پاسخ ایمنی را برانگیزد.

دو واکسن غیرفعال جدید، نسخه‌های ارتقا یافته دو واکسنی هستند که به ترتیب توسط موسسه محصولات بیولوژیکی پکن (BIBP) و موسسه محصولات بیولوژیکی ووهان (WIBP) که از ابتدای سال جاری در بازار بوده‌اند، توسعه یافته‌اند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *