بازدید سفیر ایران از پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین (CISMEF) از تاریخ 25 شهریور ماه 1400 به مدت 4 روز در شهر گوانجو برگزار شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، در این رویداد شرکت‌های کوچک و متوسط از بیش از 30 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، آلمان، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا، فرانسه، هلند، سنگاپور، امارات متحده عربی، مصر و تایلند به ارائه محصولات خود پرداختند. در اولین روز این نمایشگاه آقای ما شینگرو، استاندار استان گواندونگ و خانم شو شیائولان، معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین و دیپلمات‌های مقیم گوانجو از پاویون کشورهای خارجی از جمله کشورمان بازدید کردند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در این رویداد شرکت‌های کوچک و متوسط از بیش از 30 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، آلمان، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا، فرانسه، هلند، سنگاپور، امارات متحده عربی، مصر و تایلند به ارائه محصولات خود پرداختند. در اولین روز این نمایشگاه آقای ما شینگرو، استاندار استان گواندونگ و خانم شو شیائولان، معاون وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین و دیپلمات‌های مقیم گوانجو از پاویون کشورهای خارجی از جمله کشورمان بازدید کردند.

پاویون کشورمان به همت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو در فضایی به وسعت 400 مترمربع و با حضور بالغ بر 25 شرکت ایرانی همزمان با پنجاهمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک بین ایران و چین برپا گردید. شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه‌های صنایع غذایی، خشکبار، پسته، زعفران، انجیر، خرما، شیلات، صنایع دستی، فرش و تابلوفرش، چرم، کیف و کفش، سنگ، گلاب و محصولات آرایشی و بهداشتی به ارائه محصولات خود پرداختند.

محمد کشاورز زاده، سفیر کشورمان در چین به همراه حسین درویشی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو ضمن بازدید از پاویون ایران با تجار و تولیدکنندگان ایرانی درخصوص راهکارهای توسعه صادرات به چین گفتگو نمودند.

سفیر کشورمان از حضور شرکت‌های ایرانی علیرغم محدودیت‌های کرونایی تقدیر و بر حمایت دستگاه دیپلماسی از فعالان اقتصادی در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و رفع موانع صادرات تاکید نمود.

کشاورز زاده افزود: اجرایی شدن سند جامع همکاری‌های بلندمدت فی‌مابین جمهوری اسلامی ایران و کشور چین، با توجه به ظرفیت های فراوان دو کشور موجب ارتقاء صادرات کالاهای مصرفی کشورمان به سرزمین پهناور چین و رونق کسب و کار کشورمان بخصوص کالاهای مورد نیاز چین در حوزه‌های کشاورزی، باغی و دریایی خواهد شد. سفیر کشورمان در پکن، به ضرورت حضور شرکت های ایرانی در رویدادهای مشابه تاکید کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *