حضور ایران در نمایشگاه بین المللی جاده ابریشم دریایی قرن 21

ایران در نمایشگاه بین‌المللی جاده ابریشم دریایی قرن بیستم و یکم شرکت کرد و غرفه‌های خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش تجارت ایران و چین، نمایشگاه بین‌المللی جاده ابریشم دریایی قرن 21 از 2 تا 4 مهرماه 1400 (24-26 سپتامبر 2021) در گوانجو برگزار شد. کشورمان نیز در این رویداد پاویون خود را به نمایش گذاشت.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است : در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه لیانگ ژنینگ، نایب رئیس کمیته ملی کنفرانس مشورتی خلق چین، لو پنگچی، نایب رئیس شورای توسعه تجارت بین‌المللی چین (CCPIT)، ژانگ شین، معاون استاندار گواندونگ به همراه سفرای مالزی و تانزانیا در پکن، دبیرکل سازمان همکاری شانگهای و سرکنسول‌های مقیم گوانجو حضور داشتند.

در این رویداد، 64 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، ایالات متحده، کانادا، کوبا، مکزیک، روسیه، بلژیک، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی، تایلند، گرجستان و غیره پاویون ملی برپا نمودند. مساحت این نمایشگاه 70 هزار مترمربع بود و بیش از هزار شرکت در این رویداد حضور داشتند.
پاویون کشورمان به همت سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و با حضور 25 شرکت از کشورمان در حوزه‌های انرژی، پتروشیمی، دارو، مواد غذایی، نوشیدنی، خشکبار، پسته، زعفران، صنایع دستی و فرش، شیلات، چای، خرما و گلاب در نمایشگاه برپا گردید که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *