غرفه چین در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی 9 مهر افتتاح می‌شود

نمایشگاه اکسپو بعد از جام جهانی و المپیک بزرگترین رویداد تاریخ بشر است که هر 5 سال برگزار می شود. نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با یک سال تاخیر به دلیل شیوع کرونا در سال 2021 و از 9 مهرماه آغاز می شود. پاویون و غرفه چین با 4600 متر مساحت یکی از بزرگترین غرفه های اکسپوی دبی است.

به گزارش تجارت ایران و چین، چین با 26 استان، منطقه خودمختار و شهرهای تابعه و همچنین بیش از 40 شرکت برجسته داخلی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. اکسپوی دبی یک هدف اساسی دارد و آن هم پاسخ به نیازهای آینده بشر است. حدود 25 میلیون بازدیدکننده طی 6 ماه به این نمایشگاه می آیند تا با دستاوردها، ایده های نوآورانه، خدمات و محصولات خلاقانه سایر کشورهای آشنا شوند.

در این میان، کشور چین در اکسپو 2020 دبی با موضوع “نوآوری و فرصت ایجاد جامعه ای بشری با سرنوشت مشترک” میزبان بازدیدکنندگان است. در این غرفه دستاوردهای چین در زمینه هوافضا، فناوری اطلاعات، حمل و نقل مدرن، هوش مصنوعی، زندگی هوشمند، فرهنگ و آداب رسوم، موسیقی و رقص، غذاها و نوشیدنی های محلی به چشم می خورد. در این ویدیو با غرفه چین بیشتر آشنا می شویم.

اکسپوی دبی از 9 مهرماه آغاز می شود به مدت 6 ماه تا 11 فروردین 1401 ادامه دارد. بنابر پیشبینی شورای تجاری چین در امارات حدود 2 میلیون بازدیدکننده از غرفه چین در این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *