ادامه مقابله سرسختانه چین با رمزارزها

دولت چین که به دنبال حفظ ارزش یوآن و حفظ تسلط بر بازارهای مالی خود، فعالیت ماینرها را در حوزه رمزارزها به شدت محدود می‌کند. در حال حاضر هر یوآن چین در بازار ارز داخلی ایران 4 هزار و 395 تومان ارزش دارد که نسبت به دیروز 90 تومان افزایش داشته است.

به گزارش کاماپرس، دولت چین روز گذشته در اقدامی دیگر دسترسی به وبسایت‌های تحلیلی مهم و کاربردی کوین جیکو، کوین مارکت کاپ و تریدینگ ویو، فعال در زمینه رمزارزها، را مسدود کرد. این وبسایت‌ها به طور کامل از دسترس خارج شدند تا کاربران چینی انواع رمزارزها با محدودیت‌های بیشتری برای فعالیت مواجه شوند. بانک مرکزی چین هفته گذشته ممنوعیت معاملات رمزارزها را صادر کرد. این بانک در خصوص ایجاد محدودیت هر چه بیشتر رمزارزها به خصوص بیت کوین اعلام کرده که معاملات این حوزه به نظام اقتصادی و مالی این کشور صدمه وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اخیرا سخنرانی در مورد ارزهای دیجیتال داشت. ماسک در خصوص کارشکنی چین علیه این بازار اعلام کرده که اساسا هدف رمزنگاری‌ها کاهش قدرت دولت متمرکز است و چین این را دوست ندارد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

رمزارزها در کشور چین از محبوبیت فوق العاده‌ای برخوردار هستند. دولت چین از ماهیت سرکش بازار ارزهای دیجیتال احساس نگرانی می‌کند. به همین دلیل در حال تصویب قوانین و انجام اقداماتی برای محدودیت هر چه بیشتر مبادلات انواع ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ادامه مقابله سرسختانه چین با رمزارزها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *