تلاش یونیدو برای مدیریت پسماند های بیمارستانی کووید 19

یونیدو میزبان برگزاری مراسم رسمی اجرای 19 پروژه مدیریت پسماندهای بیمارستانی کوویدو انتقال تجهیزات آن به کشور شد. در این مراسم مقاماتی از ایران و چین شرکت داشتند.

به گزارش تجارت ایران و چین، 26 مهرماه 1400 در سازمان یونیدو مراسمی رسمی در جهت اجرای 19 پروژه مدیریت پسماندهای بیمارستانی کووید و انتقال تجهیزات آن به کشور با مدیریت مریم جوان شهرکی، نماینده سازمان یونیدو و به شکل ویدئو کنفرانس در ایران برگزار شد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در این رویداد حیدری معاون وزیر بهداشت، استفان سیکارز مدیر دپارتمان محیط‌زیست و انرژی سازمان یونیدو، تیان لین مدیر کل سازمان همکاری‌های بین‌المللی کشور چین و قبادیان معاون تحقیقات و فناوری وزارت صنعت حضور داشتند و به ایراد سخنانی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

افراد حاضر در این مراسم همگی بر اهمیت ادامه‌ی همکاری‌های سه جانبه میان ایران، چین و سازمان یونیدو در چهارچوب همکاری‌های جنوب_جنوب تاکید کردند.

گفتنی است در تاریخ 19 مرداد 1400، سازمان یونیدو با همکاری وزارت امور خارجه، بهداشت و صمت دستگاه‌های مدیریت پسماند بیمارستانی را جهت امحا و بی‌خطرسازی پسماندهای کووید در دو بیمارستان ایران وارد کردند.

شایان ذکر است این دستگاه‌ها توسط سازمان یونیدو و با کمک مالی دولت چین و گارانتی 10 ساله خدمات و تجهیزات شرکت سازنده وارد کشور شدند و پروسه نصب و آموزش بهره‌برداری از تجهیزات توسط مهندسین یونیدو و شرکت جاینت چین در دو بیمارستان امام خمینی و فیروزگر صورت گرفت.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *