پایان برگزاری نمایشگاه کانتون در چین

یکصدو‌سی‌امین نمایشگاه صادرات و واردات چین_گوانجو( نمایشگاه کانتون) 19 اکتبر 2021 پایان یافت.

به گزارش تجارت ایران و چین، همه‌گیری کرونا موجب شد تا برای نخستین بار نمایشگاه کانتون به شکل حضوری و آنلاین برگزار شود. این رویداد 5 روزه، 7795 غرفه دار و بیش از 600 هزار بازدید‌کننده را به خود جلب کرد. یکصدو‌سی‌امین نمایشگاه واردات و صادرات چین_گوانجو سه شنبه 27 مهر 1400 با موفقیت پایان یافت.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: شو بینگ، سخنگوی نمایشگاه گفت: “در رویداد آنلاین 5 روزه بیش از 30 میلیون بازدید از وب سایت رسمی آن صورت پذیرفت و برنامه های پخش زنده آن به 43 هزار مورد رسید که بیش از 350 هزار بیننده را به خود جلب کرد”.

بیشتر بخوانید:

حدود 26 هزار شرکت داخلی و خارجی با بیش از 2.87 میلیون محصول بارگذاری شده در نمایشگاه آنلاین شرکت کردند که 113 هزار محصول نسبت به نمایشگاه قبلی افزایش یافت. در میان آنها، 898 هزار محصول جدید، 112 هزار محصول هوشمند و 248 هزار محصول تحت مالکیت معنوی مستقل به نمایش گذاشته شدند.

این نمایشگاه با تاکید بر “پیشبرد گردش دوگانه چین”، از خریداران داخلی و خارجی برای مشارکت آنلاین و حضوری دعوت کرد و تجارت داخلی و خارجی را تقویت نمود.

378 هزار خریدار ثبت شده از 228 کشور و منطقه در این رویداد ثبت شدند. تعداد خریداران به طور پیوسته افزایش یافته و رکورد جدیدی را ثبت نمود که نشان دهنده سطح بالاتری از جهانی شدن نمایشگاه کانتون است.

18 موسسه صنعتی و تجاری از جمله اتاق بازرگانی آمریکا در جنوب چین و آژانس توسعه سرمایه‌گذاری تجاری کره بیش از 500 شرکت عضو خود را برای حضور در بخش حضوری نمایشگاه سازماندهی نموده و 18 شرکت مشهور بین‌المللی مانند وال مارت و گروه فرانسوی Auchan نیز در این رویداد شرکت کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *