ورود خودروی ارزان قیمت چینی به بازار

جدیدترین خودروی چینی به نام Z03 که قیمت ارزانی نیز دارد، برای فروش به بازار عرضه شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، خودروی چینی Z03 به تازگی جهت فروش به بازار عرضه شد. این خودروی ارزان قیمت دارای سیستم ترمز دیسکی در تمام چرخ‌ها است. رینگ‌های آلومینیومی آن با توجه به تریم در اندازه‌های 17 و 18 اینچی ارائه می‌شوند.

خودروی Z03 توسط برند خودروسازی هایکان که خود زیرمجموعه‌ای از ائتلاف گاگ_نیو است، تولید می‌شود. سابقه فعالیت این شرکت به سال 2019 برمی‌گردد، که به ساخت خودروهای الکتریکی مشغول است. گفته می‌شود دفتر مرکزی آن در گوانگژو قرار دارد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط اقتصاد نیوز و به نقل از عصر ایران منتشر شده، آمده است: هایکان یک محصول دیگر با نام Z03 مدل 2021 را نیز در برنامه فروش خود قرار داده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت. این خودرو در بازار چین از 21 تا 26 هزار دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

ابعاد خودرو 

زد03 به عنوان خودرویی الکتریکی و البته همانند اکثر محصولات همین رده در کشور چین، ظاهری آینده نگر و جذاب را همراه دارد. چراغ های اصلی جلو باریک و از قسمت زیر درپوش موتور به یکدیگر ارتباط یافته اند.

اینجا خبری از جلو پنجره نیست و سپر نیز عملا به عنوان یک بخش مجزا قابل تفکیک نیست تا ظاهری یکپارچه در قسمت دماغه شکل بگیرد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4602 میلیمتر در طول، 1900 میلیمتر در عرض و 1645 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2750 میلیمتر است. وزن خالص خودرو با توجه به تریم از 1740 تا 1750 کیلوگرم محاسبه شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *