چری تیگو 8 پرو 2022 ؛ یک شاسی بلند چینی خوش چهره

در ماه مه سال 2022 شرکت خودروسازی چری، تیگو 8 پرو را به صورت رسمی معرفی کرد. نمای ظاهری مدل جدید شاسی بلند تیگو 8 پرو جوان پسند و پویاست، و ساختار آن نیز پر و پیمان تر شده است. امکان انتخاب تیپ های پنج نفره و هفت نفره و موتورهای 1.6 و 2.0 لیتری توربو نیز برای خریداران وجود دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این شاسی بلند جدید را به شما معرفی می کند.

به گزارش  تجارت ایران و چین، چری تیگو 8 پرو که در صدر شاسی بلندهای کمپانی چری قرار می گیرد، در نمای ظاهری ورودی های هوایش بزرگتر شده اند و جلوپنجره نیز از ساختاری دات ماتریکس برخوردار شده است. چراغ های جلو با جلوپنجره یکپارچه شده اند و به یک نوار کرومی متصل هستند که در طول جلو پنجره امتداد یافته است.

بیشتر بخوانید:

شرایط خرید اقساطی 5 خودروی چینی در ایران

ورود خودروی ارزان قیمت چینی به بازار

طبق گزارشی که در خبرگزاری کاماپرس منتشر شده است، چری تیگو 8 پرو با چند نوع موتور در اختیار مشتریان قرار می گیرد. موتور استاندارد یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو است که 183 اسب بخار نیرو و 275 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قرار می گیرد. گفتنی است که یک مدل PHEV از چری تیگو 8 پرو نیز به بازار عرضه شده است. این مدل به موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو مجهز است که 155 اسب بخار نیرو و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، دو موتور برقی نیز به کمک این پیشرانه می آیند که هر کدام به ترتیب 34 و 54 اسب بخار نیرو تولید می کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *