10 برند برتر چین را بشناسید

در سال گذشته بسیاری از برندهای قدیمی چینی رشد فوق العاده‌ای را تجربه کردند و توانستند بازار محصولات و خدمات خودشان را گسترده‌تر کنند.

به گزارش تجارت ایران و چین، در حال حاضر برندهای چینی با آنچه همیشه از آنها تصور‌ می‌کردیم، تفاوت دارند. دیگر کسی محصولات چینی را بی ارزش و یک بار مصرف نمی‌داند و محبوبیت این برندها در بازار ایران هم چندین برابر شده است.

بیشتر بخوانید:

هفت ایده برتر تجاری در چین که تجار ایرانی باید بدانند

20 محصول پرفروش در سایت علی بابا

طبق گزارشی که در خبرگزاری کاماپرس منتشر شده است، در حال حاضر ارزش 100 برند برتر کشور چین از مرز یک تریلیون دلار هم فراتر رفته و این برندها از سال 2016 به بعد نزدیک به 200 درصد رشد داشته‌اند. در ادامه با 10 مورد از برترین برندهای چینی آشنا‌ می‌شویم.

  • برند Alibaba

مجموعه بزرگ علی بابا توسط Jack Ma تاسیس شد و در حال حاضر غول تجارت الکترونیک در چین شناخته‌ می‌شود. این برند چینی توانسته به لیست 10 برند برتر جهان راه پیدا کند و در جایگاه هفتم قرار گیرد. علی بابا یک مجموعه بزرگ است که فعالیت‌های مختلفی به جز فروش در بستر سایت Alibaba را دنبال‌ می‌کند.

  • برند تنسنت Tencent

یکی از برندهای فوق العاده چینی در حوزه بازی و سرگرمی موبایلی این برند است که شاید برای ما ایرانی‌ها شناخته شده‌ترین محصولشان WeChat باشد. ترنسنت در حال حاضر بین 100 برند برتر دنیا در جایگاه هفتم قرار گرفته و در سال گذشته حتی از برند علی بابا در چین پیشی گرفته است

  • برند هواوی Huawei

انواع تبلت و گوشی‌های هوشمند هواوی در بازار ایران شناخته شده هستند. این برند اولین برند چینی بود که وارد بازار موبایل ایران شد و در سال‌های گذشته محصولات کمتری از آن را در کشور دیدیم. با این حال هواوی در جایگاه پنجاهم برترین برندهای دنیا قرار دارد و در بین برندهای چینی جزو 10 برند محبوب و پرطرفدار است.

 

  • برند شیائومی Xiaomi

شیائومی نیازی به تعریف ندارد. این غول دنیای تکنولوژی نشان داد در کمتر از یک دهه‌ می‌توان بازارهای دنیا را فتح کرد و رقیب برندهای بزرگی مثل سامسونگ و اپل شد. شیائومی در بین 100 برند برتر جهان در جایگاه 70 قرار دارد.

  • برند لنوو Lenovo

امکان ندارد نام این برند را در بین لوازم و قطعات کامپیوتری ندیده باشید. لنوو در سال‌های گذشته برترین لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی قدرتمند را طراحی کرده و در برندهای چینی در جایگاه دوم بهترین‌ها قرار دارد.

  • برند اوپو Oppo

احتمالا با گوشی‌های موبایل این برند در سال‌های اخیر برخورد کرده باشید. برند اوپو انواع گجت‌های الکترونیک را تولید‌ می‌کند و از برترین برندهای چینی سال‌های اخیر است.

  • برند هایسنس Hisense

این برند محبوب چینی در زمینه تولید انواع لوازم الکترونیک از جمله تبلت، نمایشگر و تلویزیون فعالیت دارد و یک برند چند ملیتی محسوب‌ می‌شود که محصولات آن را‌ می‌توان در بیش از 100 کشور دنیا خریداری کرد.

  • برند هایر Haier

از برترین برندهای چینی که در حوزه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت دارد، هایر است. این برند چینی در سال اخیر بخش لوازم خانگی جنرال الکتریک را خریداری کرد و به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در بازار آمریکا تبدیل شد.

  • برند وان پلاس One Plus

وان پلاس هم از برندهای چینی باکیفیت است که گجت‌های الکترونیک تولید‌ می‌کند. گوشی‌های موبایل این برند معتبر در سال‌های اخیر بازار خوبی را در کشور از آن خود کردند.

  • برند انکر Anker

این برند چینی فوق العاده در زمینه تولید تجهیزات صوتی و لوازم جانبی گوشی موبایل فعالیت دارد. هندزفری‌های بلوتوثی انکر با کیفیت بالا و قیمت مناسب بازارهای جهانی را درنوردیدند!

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *