دیدار سفیر چین در ایران با رئیس فدراسیون بسکتبال و هدیه به حدادی

سفیر چین در ایران در دیدار با رئیس فدراسیون بسکتبال بر گسترش روابط ورزشی پکن و تهران تاکید کرد.

به گزارش تجارت ایران و چین، «چانگ هوآ» سفیر چین در ایران روز دوشنبه با حضور در فدراسیون بسکتبال در دیدار با جواد داوری، انتخاب او به عنوان رئیس فدراسیون را تبریک گفت و اظهار داشت: صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با بهبود وضعیت کرونا، رونق فعالیت‌های ورزشی و رویدادهای رقابتی بیشتر شود تا روابط کشورها از جمله ایران و چین به‌ویژه در عرصه ورزش بهبود یابد.

بیشتر بخوانید:

آهنگریان: ووشو ورزش ملی چین است؛ این کشور سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داده است

دیدار وزرای ورزش ایران و چین در پکن

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایرنا منتشر شده است، «چانگ هوآ» تاکید کرد: به عنوان سفیر چین در کشور ایران از گسترش روابط دو کشور به‌ویژه در زمینه ورزشی حمایت می‌کنم.

رئیس فدراسیون بسکتبال نیز روابط خوب ایران و چین در عرصه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و گفت: بسکتبال ایران و چین از قدرت‌های برتر قاره کهن هستند و حضور بازیکنان بزرگی نظیر حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و مهدی کامرانی در چین با همکاری و تعامل خوب دو کشور همراه بوده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال اضافه کرد: همواره به عنوان بازیکن که در عرصه ملی در چین حضور یافتم، خاطرات خوبی دارم و بر این باورم که ارتباط دو کشور در عرصه‌ ورزشی ظرفیت هم‌افزایی و تعامل بیشتر دارد.

بعد از این نشست، سفیر چین در تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران حضور یافت و با تبریک ازدواج حامد حدادی هدیه‌ای به رسم یادبود به ستاره نامدار بسکتبال ایران اهدا کرد.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *