فراخوان شرکت در پاویون‌های ملی جمهوری اسلامی ایران در سه نمایشگاه بین‌المللی چین (پکن، شانگهای و گوانجو)

 

سرمایه‌گذاری ایران  می توانند جهت معرفی خدمات، محصولات و ظرفیت‌های به چین و صدها نهاد شرکت‌کننده از ۱۳۰ کشور جهان در پاویون‌های ملی جمهوری اسلامی ایران در سه نمایشگاه بین‌المللی چین شرکت نمایند.

به گزارش تجارت ایران و چین، نمایشگاه های تجاری خدمات پکن (CIFTIS) در  شهریور ماه 1401 (سپتامبر 2022) و نمایشگاه واردات چین شانگهای (ciie)در آبان ماه 1401 (نوامبر 2022) به صورت آنلاین و حضوری برگزار می گردد اما نمایشگاه واردات و صادرات چین گوانجو (Canton fair)که در  مهر ماه 1401  (اکتبر 2022) برگزار می شود تنها به صورت آنلاین می باشد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری یکصد و سی و یکمین نمایشگاه نمایشگاه واردات و صادرات چین (نمایشگاه کانتون)

هرآنچه باید درباره نمایشگاه کانتون چین بدانید

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط خانه نوآوری و فناوری ایران و چین، محور این نمایشگاه ها، فناوری‌های پیشرفته و دانش‌بنیان، فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارو، تجهیزات پزشکی و خدمات بهداشتی، بانک، بیمه و سرمایه‌گذاری، خدمات فنی و مهندسی، انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی و کشاورزی و صنایع غذایی می باشد.

پایان مهلت ثبت‌نام برای شرکت در پاویون ملی ایران شنبه هشتم مرداد ۱۴۰۱می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه (شماره تماس: 63103433 – 021 و شماره واتس اپ: 09358614422 ) تماس حاصل فرمایید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *