نمایشگاه چاپ-سایت تجارت ایران و چین

چین حامی مالی نمایشگاه آینده چاپ ایران

به گزارش سایت تجارت ایران و چین به نقل از گسترش، بر اساس توافقات انجام شده، شرکت چینی «چن‌مینگ» یکی از برندهای بین‌الملل در تولید انواع کاغذ و مقوا، اسپانسر ویژه دومین دوره از نمایشگاه آینده چاپ ایران شد.

شرکت «چن‌مینک» از طریق نمایندگان فروش خود در ایران، خواستار حضور و مشارکت در قالب پذیرش اسپانسرینگ این رویداد تخصصی چاپ و بسته‌بندی شد.

در این زمینه، روز گذشته (دوشنبه یکم خرداد ماه) مدیر فروش شرکت chenming در دیدار با بابک عابدین، رئیس نمایشگاه آینده چاپ، به تشریح ظرفیت‌ها و اهداف خود از همکاری با این رویداد تخصصی چاپ و بسته‌بندی پرداخت.

«بی» در این نشست، هدف اصلی از حضور در بازار ایران را ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان کاغذ و مقوا و افزایش سهم چن‌مینگ از این بازار خواند و گفت: بخش عمده محصولات ما در حوزه بسته‌بندی با استانداردهای معتبر دنیا تولید می‌شوند و در صنایع مختلف نظیر صنایع دارویی و غذایی بسیار پرکاربرد هستند.

وی ادامه داد: بازار ایران برای ما ظرفیت‌های بسیار مناسبی دارد؛ به طوری که معتقدیم ورود این بازار در مقایسه با بازار روسیه و اندونزی نیز مزیت‌های ویژه‌ای دارد.

چین حامی مالی نمایشگاه آینده چاپ ایران شد

بی با بیان اینکه آمادگی تامین نیاز بازار ایران تا مرز ۱۰ هزار تن در سال برای چن‌مینگ وجود دارد، از رونمایی جدیدترین محصولات سلولزی چن‌مینگ (در بخش تی‌شو و بسته‌بندی) در نمایشگاه IFPEX۲ خبر داد.

بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران و رئیس نمایشگاه آینده چاپ ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به ظرفیت و تنوع قابل توجه شرکت chenming در تولید انواع کاغذ و مقوا، و بازار بالقوه‌ای که در ایران وجود دارد، حضور این شرکت می‌تواند نیاز بخش عمده‌ای از فعالان حوزه چاپ و بسته‌بندی کشور را تامین کند.

وی همچنین به سابقه ارتباطات موثر اقتصادی و فرهنگی مشترک چین و ایران اشاره کرد و ادامه داد: همکاری‌های دوجانبه بین دو کشور با توجه به نقاط مشترک موجود در سایه نمایشگاه ایفپکش می‌تواند به توسعه روابط کاری و تحقق اهداف هر دو طرف بینجامد کمک کند.

کارخانه chenming با بیش از ۲۰‌ خط تولید در شهرهای مختلف کشور چین در حوزه تولید کاغذو مقوای FBB، کاغذهای تحریر، مقوای ایندربرد، انواع کاغذ و مقوای گلاسه، ظرفیت تولید ۶ میلیون تن محصول را در سال دارد.

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *