رونمایی کادیلاک از 3 خودرو جدید در کشور چین

به گزار سایت تجارت ایران و چین به نقل از خبرآنلاین، کادیلاک از سه خودرو جدید خود یعنی XT4 و GT4 و CT6 در کشور چین رونمایی کرد.

اگر در یک کلام بگوییم، حساب تعداد خودروهای چینی از دست ما هم خارج شده و واقعا نمی‌دانیم که آن‌ها در حال حاضر، چند عدد خودرو را در خط تولید خود دارند. حالا با این همه ماشین رنگارنگ، باز هم شاهد آن هستیم که چینی‌ها سراغ خودروهای آمریکایی می‌روند. در همین راستا، کادیلاک رسما از سه خودرو جدید خود در کشور چین پرده برداری کرد که در ادامه با تمام آن‌ها آشنا می‌شود.

قبلا به طور مفصل با شاسی بلند کادیلاک XT4 مدل 2024 آشنا شده بودیم و حالا وقت آن رسیده که به تصاویر واقعی آن در خیابان‌های چین نگاه کنیم.

مشخصات فنی و قیمت

این شاسی بلند آمریکایی به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ جنرال موتورز مجهز شده است که می‌تواند ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. همچنین مدل ۲ لیتری توربو شارژ هم قابل انتخاب است که یک شاسی بلند مایلد هیبرید به حساب می‌آید و توان آن به ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور می‌رسد.

هر دو نسخه به گیربکس اتوماتیک 9 سرعته و سیستم حرکت AWD (آپشنال) مجهز شده‌اند و از امکاناتی مثل کروز کنترل اتوماتیک، صندوق پران برقی، رادار باقی ماندن بین خطوط، سقف پانارومیک و … بهره می‌برند. قیمت کادیلاک XT4 مدل 2024 در کشور چین، از 31 هزار دلار شروع می‌شود و در تریم پرچمدار، به 39 هزار دلار می‌رسد. قیمت کادیلاک XT4 در چین و آمریکا، واقعا فرق خاصی ندارد.

در حالی که خرید آزرا و سوناتا صفر کیلومتر برای ما رویا شده، چینی‌ها می‌توانند رقیب آمریکایی و بزرگ‌تر آن‌ها را با قیمت منطقی بخرند. کادیلاک CT6 در چین، دقیقا همان رقیب کمری و سوناتا از کشور آمریکا است.

مشخصات فنی و قیمت

این خودرو نسبت به کمری، حدود 40 سانتی‌ متر بزرگ‌تر است و از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو شارژر بهره می‌برد. همچنین گیربکس اتوماتیک 10 سرعته CVT و سیستم تعلیق مغناطیسی و اکتیو MRC 4.0 هم اینجاست تا یک سدان کامل و پرفکت را خلق کند.

در داخل کابین هم می‌توانید نمایشگر یک تکه‌ی 33 اینچی با رزولوشن 9K را پیدا کنید که به پردازنده اسنپدراگون 8155 مجهز شده و کوچکترین تاخیری ندارد. همچنین سیستم صوتی AKG هم کابین ساکت و آرام این خودرو را حسابی شلوغ می‌کند. امکانات کادیلاک CT6 مدل 2024 در کشور چین هم شامل سیستم سوپر کروز جنرال موتورز، رانندگی تمام خودکار در سرعت زیر 70 کیلومتر بر ساعت، رادار هشدار تصادف از جلو و عقب و …. می‌شود.

قیمت کادیلاک CT6 در کشور چین هم آنچنان زیاد نیست و از 50 هزار دلار آغاز می‌شود و تریم پرچمدار هم حدود 66 هزار دلار قیمت دارد. یعنی تقریبا شبیه به قیمت این خودرو در آمریکا.

رقیب سرسخت و اصلی آئودی Q3 شاید بهترین لقب برای کادیلاک GT4 باشد. همچنین بی ام و X2 هم جزو رقبای آن به حساب می‌آید و در یک کلام، کار این خودرو در بازار چین به شدت سخت خواهد بود؛ چرا که بازار کراس اوورهای کوچک در کشور چین، از رینگ بوکس هم بی‌رحم‌تر است!

مشخصات فنی و قیمت

این خودرو هم به مانند برادر بزرگ‌تر خود یعنی XT4، به موتور 2 لیتری توربو شارژ مجهز شده اما ظاهر و امکانات و آپشن‌های آن، فوق العاده جوان پسندتر است. برای مثال سیستم نورپردازی داینامیک کابین، سیستم صوتی AKG، سیستم اگزوز 4 کاناله با قابلیت تغییر صدا و … از جذاب‌ترین امکانات کادیلاک GT4 مدل 2024 در کشور چین هستند که هر جوانی را عاشق خود می‌کنند.

قیمت کادیلاک GT4 جدید هم به مانند ظاهر آن، حسابی جوان پسند است و مدل استاندارد، فقط 30 هزار دلار آب می‌خورد اما برای خرید مدل فول آپشن باید 43 هزار دلار بپردازید.

چرا خودروهای کادیلاک در کشور چین پرطرفدار هستند؟

به طور خلاصه باید گفت که محصولات کادیلاک در کشور چین، تحت نام شرکت سایک – جنرال موتورز تولید می‌شوند. همچنین برخی از خودروهای این شرکت مثل شورلت سیکر و بیوک الکترا E5 برقی، به طور اختصاصی برای بازار چین تولید می‌شوند.

قیمت پایین محصولات کادیلاک و جنرال موتورز در کشور چین، باعث می‌شود که حتی خود چینی‌ها هم این برند را به خودروهای تولید داخل ترجیح دهند و علاوه بر آن، کادیلاک سواری را هم تجربه کنند! هرچند که کیفیت محصولات درجه یک چینی مثل خودروهای بی وای دی، روز به روز بیشتر می‌شود و شاید حتی جای جنرال موتورز را هم تصاحب کنند! با تمام این مسائل، با قاطعیت بالایی می‌توان گفت که در حال حاضر خودرو های کادیلاک در کشور چین، شدیدا محبوب هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *