طول مدت پرواز از ایران به چین چند ساعت است؟

اگر قصد سفر به چین برای گذراندن اوقات و گردش یا برای مقاصد کاری را دارید باید به مواردی مختلفی از جمله نوع لباس و تجهیزات موردنیاز، زمان‌های پرواز، ایرلاین‌های مختلف و طول مدت پرواز به چین را مد نظر قرار دهید. محاسبه زمان پرواز بر اساس فاصله مستقیم از تهران تا شانگهای چین در حدود 3974 مایل است. در این مقاله قصد داریم طول مدت پرواز ایران به چین را برای شما توضیح دهیم.

فاصله ایران تا چین با هواپیما

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم افراد برای مقاصد مختلف از جمله کار و تفریح به چین سفر می‌کنند. درواقع  فاصله ایران تا پکن پایتخت چین با هواپیما تقریبا 5612 کیلومتر است که طی شدن این مسیر نزدیک به 7 ساعت و نیم طول می‌کشد. اما برای تهران تا شانگهای فاصله هوایی 6396 کیلومتر بوده و طول مدت سفر با هواپیما بر فراز آسمان 8 ساعت و نیم زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید:

پروازهای مستقیم تهران به چین

چنانچه قصد سفر به پکن را دارید بهترین پروازها، پروازهای مستقیم ماهان ایر و هواپیمایی ایران ایر یا همان هما قدیم و هواپیمایی چاینا ساترن از تهران به پکن (بیجینگ) است. برنامه پروازی هر کدام از این ایرلاین‌ها با یکدیگر متفاوت است و با توجه به نوع ایرلاین انتخابی خود و ساعتی که مد نظر دارید می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

روزها و ساعت حرکت پرواز تهران-پکن ماهان ایر:

روزها و ساعت حرکت پروازهای ماهان ایر از ایران به پکن به این صورت است:

هفته ای 3 پرواز از تهران به پکن در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و جمعه و در ساعت 20:00 PM از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پکن چین انجام می شود مدت زمان پرواز از ابتدا تا زمان پیاده شدن 10 ساعت و 35 دقیقه است.

روزها و ساعت حرکت پروازهای ماهان ایر از پکن به ایران نیز به صورت زیر است:

هفته‌ای 3 پرواز از پکن به تهران در روزهای یک شنبه و سه شنبه و چهار شنبه و در ساعت 00:15 AM از فرودگاه پکن به امام خمینی تهران انجام می‌شود که در بعضی از مواقع به دلیل کمتر و یا بیشتر شدن تعداد مسافران برنامه پروازی اعلام شده ممکن است تغییر کند اما در اکثر ماه های سال برنامه پروازی بالا وجود دارد.

روزها و ساعت حرکت پرواز ایران-چین ایرلاین چاینا ساترن:

پرواز رفت تهران-پکن

هفته‌ای 4 پرواز از تهران به پکن در روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و پنج شنبه و در ساعت 23:30  PM  از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه پکن چین انجام می‌شود که مدت زمان سوار شدن تا پیاده شدن در چین 10 ساعت و 35 دقیقه است.

پرواز برگشت شانگهای-تهران

هفته ای 4 پرواز در روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه و پنج شنبه و در ساعت 14:50 PM از فرودگاه پکن به امام خمینی تهران انجام می‌شود که گاه به دلیل تعدا مسافران این زمان‌ها جابه جا می‌شود.

انتهای پیام

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *