درآمد بیش از 7 میلیارد یوانی تعطیلات جشنواره سال نو از باکس آفیس چین

طبق آمارهایی که از شهر پکن به دست رسیده است، دولت چین در جشنواره تعطیلات بهاره خود از باکس آفیس خود حدود 7 میلیارد یوان که معادل 985 میلیون دلار،  درآمد کسب کرده است. سینمای چین هر ساله با شروع تعطیلات بهاره، فیلم های کمدی برگزار می کند که مخاطبان بسیاری را جذب خود می کند.

باکس آفیس در زبان فارسی به معنای همان گیشه سینما است که البته فروش و اطلاعات فیلم مورد نظر هم شامل می شود.

به گزارش سایت تجارت ایران و چین به نقل از چین دیلی، این تعطلات هشت روزه مربوط به شروع سال نو چینی در روز شنبه به پایان خواهد رسید. یکی از پرفروش ترین فیلم هایی که در پرده سینما وجود داشته و رکورد درآمد در این تعطیلات را زده است، Maoyan بوده است. این سبک از فیلم برای تعطیلات هشت روزه ساخته شده که تا به الان، درآمد بالایی کسب کرده است.

سه فیلم ساخته شده داخلی که رکورد بالایی در فروش و درآمد بالای باکس آفیس داشته، فیلم های «YOLO»، «Pegasus 2» و «Boonie Bears:Time Twist» هستند. این سه فیلم در دسته موضوعات کمدی قرار دارد که دولت چین آن را برای مردم به نمایش در آورده است.

می توان گفت حدود 34 درصد از درآمد کلی 7 میلیارد یوانی، مربوط به فروش فیلم YOLO بوده است. این فیلم  از زمان اکران تا به الان فروش میلیاردی داشته و بسیار مورد توجه شهروندان چینی قرار گرفته است.

داستان فیلم یولو مربوط به زنی است که هیچ شغلی ندارد و در سی و چند سالگی هنوز هم با پدر و مادرش زندگی می کند. او بعد از مدتی با یک مربی بوکس آشنا می شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. فیلم کمدی درام پگاسوس 2 بعد از فیلم یولو با فروش 2.12 میلیارد یوان در رتبه دوم قرار گرفت. همچنین انیمیشن خرس های بونی: پیچیدگی زمان، توانست با درآمد 1.12 میلیارد یوان رتبه سوم را از آن خود کند.

 

انتهای پیام/

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *