شیائومی با گوشی‌های گران قیمت به رقابت با سامسونگ می رود

در روز یک شنبه، شرکت چینی شیائومی از گوشی گران قیمت خود در سطح جهانی رونمایی کرد و همچنین خبر از ساخت اولین خودرو الکتریکی خود با نام شیائومی SU7 داد.

به گزارش سایت تجارت ایران و چین، شرکت شیائومی به عنوان برند موفق چین توانسته بعد از رونمایی از خودروی الکتریکی خود که در دنیا طرفداران بسیاری دارد، تلفن همراه شیائومی 14 خود را در بازار جهانی بارسلون به نمایش همگانی در بیاورد.

 

 

سال 2010 شروع سال موفق برای استارت شرکت شیائومی بود که توانسته تا به الان با ارائه تلفن های همراه باکیفیت و در عین حال قیمتی کمتر، بازار جهانی را به دست بگیرد و به موفقیت دست یابد. شیائومی در تلاش است تا سطح رقابت خود را با برندهای معروف اپل و سامسونگ بالا ببرد.

شرکت شیائومی با ارائه گوشی های همراه در طی سال های مختلف و تنوع های زیاد، باز هم به عنوان رقیبی در سطح سوم بعد از اپل و سامسونگ قرار گرفته است. آمارها حاکی از آن بوده که میزان فروش محصولات شیائومی نسبت در سال 2022، حدود 4.8 درصد کاهش داشته است. با این حال شیائومی همچنان در حال رقابت با برندهای اپل و سامسونگ بوده و همچنان در دور رقابت با شرکت هوآوی قرار گرفته است.

قبل از آن که شرکت شیائومی از جدیدترین گوشی شیائومی 14 خود رونمایی کند، سامسونگ در ماه ژانویه از ساخت و عرضه برترین گوشی های خود از برند S24 مخصوص گیمرها خبر داده بود. با این حال شرکت شیائومی در تلاش است تا بتواند فراتر از فروش تلفن های همراه خود برود. به همین جهت با معرفی اولین خودروی الکتریکی خود به نام شیائومی SU7 در اروپا، پای خود را به رقابت در عرصه MWC باز کرد. این شرکت اولین خودرو الکتریکی خود را در این میدان به نمایش عموم گذاشت.

شرکت شیائومی همچنین از ساخت و عرضه دو مدل ساعت هوشمند به نام Xiaomi Watch 2 و Xiaomi Watch S3 نیز خبر داد. این شرکت همچنین قصد ندارد تا سال آینده وارد ساخت محصولات متنوع برقی دیگری همانند شرکت اپل و سامسونگ شود. این استراتژی درست همانند روند پیشرفت شرکت های اپل و سامسونگ بوده است.

گوشی شیائومی 14 در دو نسخه Xiaomi 14 Ultra و  Xiaomi 14 استاندارد به بازار اراِئه خواهد شد. در گوشی های شیائومی نسخه Xiaomi 14 Ultra از دوربین های حرفه ای چهارگانه استفاده شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *