جت های خصوصی مسیرهای جدید گردشگری و سفرهای لوکس را رونق می دهند

امروزه که اکثر هواپیماها از مسیرهای پیش بینی شده در حال تردد هستند، جت های خصوصی مسیرهای جدید را که از مناطق جذاب و دیدنی عبور می کنند انتخاب می کنند.

به گزارش سایت تجارت ایران و چین، شرکت جت خصوصی Four Seasons Private Jet Experience، برنامه های هیجان انگیزی را از سفرهای خود در سال 2025 گزارش کرده است. ارائه ی این مدل برنامه های سفری از شرکت Four Seasons Private Jet Experience، تمام خانواده ها را تشویق و ترغیب کرده است تا سفرهای خود را در سال 2025 با یک هیجان و شور و اشتیاق جدیدتری شروع کنند.

چاینا دیلی گزارش کرد که شرکت جت خصوصی Four Seasons Private Jet Experience قرار است برنامه سفری خود را با یک سفر کوتاه مدت به آفریقا شروع کند. طبق برنامه ریزی های این شرکت، اولین سفر با این جت خصوصی برای خانواده هایی که فرزند کوچکتر دارند یا این که تازه ازدواج کرده اند، مناسب و هیجان انگیز خواهد بود. برنامه ریزی برای این گونه از سفرها که با مشاهده مکان هایی شگفت انگیز روحیه گردشگری را با تماشای مناظر زیبا بالا می برد، پایه های اقتصادی و گردشگری چین را تقویت خواهد کرد.

سفر گردشگری با جت خصوصی Four Seasons Private Jet Experience از یونان شروع می شود و کم کم به سمت قاره آفریقا خواهد رفت. در برنامه سفر این جت خصوصی توقف در کشورهای مصر، تانزانیا، رواندا، موریس، زامبیا و آفریقای جنوبی خواهد بود. قرار است در طول این سفر، تمام جاذبه های گردشگری اعم از گنجینه های باستانی، شگفتی های طبیعی و حتی حیات وحش هم در مسیر مشاهده و مورد کاوش قرار بگیرد.

با توجه به مسیر هیجان انگیزی که Asia Unveiled برای مسافرت و بازدید در نظر گرفته است، ترکیبی از شهرها و جزایر تفریحی آسیای شرقی می تواند بسیار جذاب و پربازدید باشد.

رینال آلخاندرو، رئیس و مدیر عامل شرکت Four Seasons Private Jet Experience،معتقد است که مسافرت با جت های خصوصی به صورت یک سفر هیجان انگیز چهارفصلی خواهد بود که قطعا مسافران خاص و محبوب را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

انتهای پیام/

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *