لینگشی ال یک خودروی هندسی +عکس

اقتصادی – سایت تجارت ایران و چین: لینگشی ال اولین محصول این خانواده چینی، ژاپنی است که در کلاس سدان عرضه می‌شود. طراحی بدنه این خودرو یک کلاس هندسه تمام عیار است، زیرا هر جای بدنه را که نگاه کنید زوایا و خطوط تند و تیزی را مشاهده می‌کنید.

سال گذشته هوندا و دانگ فنگ همکاری های جدیدی را در راستای معرفی یک برند الکتریکی جدید برای بازار چین آغاز کردند تا لینگشی شکل بگیرد. اکنون این تلاش ها به ثمر نشسته و از مرحله مفهومی عبور کرده است زیرا لینگشی آماده ورود به بازار چین شده است.

لینگشی ال اولین محصول این خانواده چینی/ژاپنی است که در کلاس سدان عرضه می شود. طراحی بدنه این خودرو یک کلاس هندسه تمام عیار است زیرا هر جای بدنه را که نگاه کنید زوایا و خطوط تند و تیزی را مشاهده می کنید.

در تلگرام داخل کابین نیز طراحی فناورانه و رادیکالی از همین نظر دارد. تمامی کنسول اصلی جلو به نمایشگرهای دیجیتال اختصاص یافته است. مجموعا 5 نمایشگر در این قسمت جانمایی شده که 2 نمایشگر در طرفین مربوط به نمایش اطلاعات آینه های جانبی دیجیتال لینگشی ال است.

اطلاعات پیشرانه الکتریکی و جزئیات بیشتر در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. اما منابع غیر رسمی از تک موتور الکتریکی 215 اسب بخاری برای آن خبر داده اند. ابعاد خودرو نیز 4830 میلیمتر در طول، 1845 میلیمتر در عرض، 1503 میلیمتر در ارتفاع و 2731 میلیمتر در فاصله بین محورها مورد اشاره قرار گرفته است.

 

خودرو لینگشی ال یک کلاس هندسه تمام عیار است

خودرو لینگشی ال یک کلاس هندسه تمام عیار است

 

 

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *