برند بسترن NAT چینی را چقدر می شناسید؟

خودروی برند بسترن NAT، متعلق به شرکت فاوبسترن یا بستیون است که در عین طراحی کابین ساده، در ساخت قسمت‌ها از مواد دارای بافت سخت استفاده شده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، برند بسترن NAT، خودروی چینی از فاوبسترن یا بستیون است که کابین آن طراحی ساده‌ای دارد. قیمت این برند با مدل ۲۰۲۱ در بازار چین، ۲۲۶۰۰ تا ۲۳۵۳۰ دلار است. در باقی قسمت‌های از مواد دارای بافت سخت استفاده شده است که در رده‌بندی کمپانی، در قسمت MPV الکتریکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بازار خودرو ایران، بار دیگر میزبان خودروهای چینی می شود؟

نسخه ارزانتری از خودروهای مدل Y تسلا، وارد بازار چین شد

در گزارشی که توسط خودروتک و به نقل از عصر ایران منتشر شده، آمده است: خودرو از منظر ابعاد برابر با 4450 میلیمتر در طول، 1840 میلیمتر در عرض و 1680 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2850 میلیمتر است. وزن خالص نیز برابر با 1700 کیلوگرم محاسبه شده است.

آشنایی با قسمت‌های خودرو

در ساخت خودرو، از یک موتور الکتریکی 100 کیلوواتی در هماهنگی با باتری لیتیومی 55 کیلووات ساعت استفاده شده است. برد حرکتی خودرو 419 کیلومتر و بیشیه سرعت آن برابر با 130 کیلومتر برساعت است.

در آزمایش ها، NAT طی 10.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده است.

در بخش جعبه دنده نیز نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو فعال است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی و رینگ ها در حالت استاندارد آلومینیومی 17 اینچی هستند.

کابین

کابین طراحی ساده و در عین حال قابل قبولی دارد. بیشتر قسمت ها از مواد دارای بافت سخت تولید شده است. از امکانات این بخش می‌توان به سیستم تهویه، استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگرلمسی  سیستم سرگرمی، یو اس بی، بلوتوث، شارژ بی سیم، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه ها با تنظیم الکتریکی و گرم کن و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز موارد شامل: کروز کنترل ثابت، رادار پارک عقب، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، ایزوفیکس، ایربگ و … قابل اشاره هستند.

گفتنی است برخی از این امکانات فقط در حالت آپشن ارائه می‌شوند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *