دومین کارگاه تخصصی در حوزه دانش اعتیاد با حضور پژوهشگران ایران و چین برگزار می شود

دومین کارگاه تخصصی در حوزه دانش اعتیاد با حضور پژوهشگرانی از چین و ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت ایران و چین، بنا به اعلام معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری دومین کارگاه تخصصی در حوزه دانش اعتیاد با حضور پژوهشگرانی از کشورهای ایران و چین برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کارگاه بسترسازی و گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه دانش اعتیاد و اجرای طرح‌های تحقیقاتی است. گفتنی است حامی این رویداد ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط خبرگزاری فارس منتشر شده، آمده است: به گفته عباس حق پرست پژوهشگر مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید‌بهشتی، این رویداد علمی با همکاری شماری از مراکز تخصصی و دانشگاهی با حمایت فرهنگستان علوم چین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری از این رویداد ادامه داد: این کارگاه تخصصی به مدت 3 روز از 4 شهریورماه سال جاری و به صورت مجازی گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

فراخوان کارگاه‌های علمی مشترک میان ایران و چین

شرکت تنسنت، طرح «پاسبانی نیمه شب» را برای کاربران خود، به اجرا درآورد

آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی به اشتراک گذاشته می‌شود

در کارگاه تخصصی مشترک دو کشور، 12 تن از استادان، محققان و صاحب‌نظران حوزه دانش اعصاب و اعتیاد از مراکز دانشگاهی کشور و نیز انستیتو روان‌شناسی پکن وابسته به فرهنگستان علوم چین، آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی در این حوزه را به اشتراک می گذارند. این کارگاه آموزشی پژوهشی در چارچوب فعالیت میز مشترک همکاری‌ها میان محققان و اساتید ایران و چین در حوزه مطالعات دانش اعتیاد برگزار می شود.

نخستین دوره کارگاه مطالعاتی مشترک اعتیاد میان پژوهشگران ایران و چین دو سال پیش در تهران به‌صورت حضوری در قالب یک سلسله سخنرانی های جامع توسط اساتید و صاحبنظران از دو کشور برگزار شد و سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا این نشست بصورت مجازی برگزار می شود.

توسعه و گسترش همکاری های علمی میان محققان و اساتید مراکز دانشگاه ایران و انستیتو روانشناسی پکن به تقویت و تعمیق هرچه بیشتر تعاملات و همکاری های مشترک تحقیقاتی میان دو کشور منجر می‌شود. شرکت در این سلسله سخنرانی های جامع برای تمامی علاقمندان، اساتید، محققان و دانشجویان آزاد است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *