تولید نمونه های تقلبی اپل واچ سری 7 در بازار چین

شرکت‌هاي چینی در حالی به تولید نمونه‌های تقلبی اپل واچ سری 7 اقدام کردند که زمان زیادی به رونمایی این محصول از اپل نمانده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، بازار چین این روزها شاهد تولید نمونه‌های تقلبی اپل واچ سری 7 است که گفته می‌شود به زودی اپل از نمونه‌ی اصلی آن رونمایی می‌کند. شرکت‌های چینی این نمونه‌ها را از روی شایعاتی که درباره این محصول پخش شده، ساخته‌اند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط زومیت منتشر شده، آمده است: در جدیدترین مورد، تصاویری از نمونه‌های جعلی اپل واچ سری ۷ رسانه‌ای شده است که ساعت هوشمند بعدی کوپرتینویی‌ها با در اِلِمان‌های جدید طراحی نشان می‌دهد.

گفته می‌شود مشتریان در چین می‌توانند نمونه‌ی تقلبی را تهیه کنند که مشابه طراحی اصلی اپل واچ سری ۷ است. اپل مانند همیشه از ارائه جزئیات و تأیید بازطراحی محصولات آینده‌اش خودداری کرده است؛ اما همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، شایعات و گزارش‌هایی از منابع موثق حاکی از آن است که اپل واچ سری ۷ می‌تواند‌ هم‌سو با سایر محصولات اپل به نمایشگر و لبه‌های تخت مزین شود.

بیشتر بخوانید:

اپل و سامسونگ باز هم حریف شیائومی نشدند

شیائومی از سد اپل گذشت

تصاویر مذکور ابتدا توسط افشاگری در توییتر با نام کاربری Majin Bu منتشر شد و سپس سایر رسانه‌ها آن‌ها را بازنشر کردند. انتظار می‌رود نمونه‌های جعلی در چین به قیمت ۶۰ دلار به فروش برسند. افشاگر یادشده اخیراً تصاویری در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر کرده است که ادعا می‌شود مربوط به بندهای مدل ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ است که ظاهراً اپل آن‌ها را طراحی کرده.

طبق شایعات قبلی، نسل بعدی اپل واچ در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی میلی‌متری عرضه خواهد شد که در حقیقت، یک میلی‌متر از مدل سال گذشته بزرگ‌تر هستند. علاوه بر این، مدل‌های یادشده از تراشه S7 بهره خواهند گرفت که گمان می‌رود مبتنی بر تراشه A14 استفاده‌شده در خانواده آیفون ۱۲ باشد. تراشه مذکور با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته خواهد شد که می‌تواند منجر به بازدهی بیشتر و عملکرد پایدارتر شود.

تراشه S7 احتمالا شامل دو هسته پردازشی ۶۴ بیتی خواهد بود و بخش گرافیکی آن را پردازنده گرافیکی PowerVR ایمجینیشن تشکیل خواهد داد. البته این امکان وجود دارد که اپل در SIP جدید از پردازنده گرافیکی اختصاصی خود استفاده کند؛ زیرا این شرکت تاکنون اغلب دستاوردها و دارایی‌های معنوی ایمجینیشن را تصاحب کرده است. همچنین گفته می‌شود با الهام از لاجیک بُرد آیفون، اپل قصد دارد SIP جدید را به‌صورت دولایه طراحی کند که می‌تواند منجر به ایجاد فضای اضافه برای تعبیه باتری بزرگ‌تر یا حسگرهای جدید شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *