جیلی بویو x با طوفان انرژی در راه است

جیلی بویو x که پنج سالی از تولید آن می‌گذرد در نمایشگاه اتومبيل چنگدو بروزرسانی شده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، جیلی بویو x که پنج سال از تولید آن در چین می‌گذرد در نمایشگاه اتومبیل چنگدو بروزرسانی شده است که مهمترین ویژگی آن جلو پنجره جدید با فرم x است. این خودرو که در ایران قرار بود با نام NL3 و در برخی بازارها به نام اطلس به فروش برسد بیش از 1.26 میلیون دستگاه از آن در چین تولید و آماده برای فروش است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط پایگاه خبری اتومبیل منتشر شده، آمده است: جیلی نام این استایل را طوفان انرژی گذاشته است. جیلی بویو X نخستین محصول این شرکت با این سبک طراحی است، اما ظاهرا قرار است در آینده این سبک به دیگری محصولات جیلی نیز سرایت کند. نکته جالب در مورد فیس‌لیفت جدید جیلی این است که تغییرات آن موجب تغییر در ساختار بدنه و چراغ‌های نشده و تنها مجموعه سپر و جلوپنجره به گونه‌ای که تغییر کرده که تغییرات بصری آن بسیار گسترده به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ایران در صادرات خودرو رقیب چین می شود؟

شیائومی خودروی هوشمند می‌سازد

از دیگر تغییرات جیلی بویو X می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی سیاه رنگ، استفاده از رنگ نارنجی در بخش‌های گوناگون بدنه و کالیپرهای ترمز و مجموعه سپر جدید برای عقب با دیفیوزر مصنوعی اشاره کرد. تنها ویژگی جدید کابین را می‌توان استفاده از تزیینات دو رنگ برای روکش صندلی‌ها، تودری‌ها و داشبورد جیلی بویو X دانست. با این حال خریداران می‌توانند تودوزی تیره‌تر نیز برای این خودرو انتخاب کنند.

جیلی بویو X از نظر فنی نیز تغییری را تجره نکرده است.همچنان یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ با توان 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر نیروی این خودرو را تامین می‌کند و به وسیله یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه آن را به محور جلو انتقال می‌دهد . علاوه بر این یک موتور 1.5 لیتری توربو نیز برای این خودرو قابل انتخاب است که می‌تواند 174 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور با یک جعبه دنده اتوماتیک ساخت آیسین و سیستم چهار چرخ محرک جفت و جور می‌شود.

جیلی بویو X از پاییز امسال وارد بازار چین می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *