موافقت بی ام و برای تغییر ساختار برلیانس

شرکت برلیانس در چین به دلیل احتمالی نقض قانون مشمول تغییر ساختار خواهد شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت مادر خودروسازی برلیانس احتمالا به دلیل نقض قانون مجبور به تغییر ساختار خواهد شد. بی‌ام‌و شریک آلمانی برلیانس موافقت خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط دنيای اقتصاد و به نقل از سایپانیوز منتشر شده، آمده است:  شرکت خودروسازی بی‌ام‌و آلمان در چین با شرکت هوآچن [کمپانی مادر خودروسازی برلیانس] جوینت ونچر دارد و به همین دلیل اجازه داشتن کارخانه تولید در چین را به دست آورده است. بی‌ام‌و در بیانیه‌ای خبری اعلام کرده علاقه‌مند است از ظرفیت‌های تولیدی موجود هلدینگ هوآچن استفاده کند. هوآچن در شهر شنیانگ از استان لیائونینگ استقرار دارد.

بیشتر بخوانید:

ایران در صادرات خودرو رقیب چین می شود؟

باخت تسلا از تولیدکنندگان خودروهای برقی در چین

بی‌ام‌و گفته است: «از نظر بی‌ام‌و، استان لیائونینگ و شهر شنیانگ به یک پایگاه تولید و نوآوری در چین تبدیل شده و سنگ بنای موفقیت ما در این کشور به حساب می‌آید.» با این جمله، بی‌ام‌و موافقت خود را با تغییر ساختار در هلدینگ هوآچن اعلام کرده اما جزئیاتی از چگونگی این مشارکت در طرح را انتشار نداده است.

جوینت ونچر خودروسازی برلیانس‌بی‌ام‌و مهم‌ترین شکل کسب و کار بی‌ام‌و در چین است و خودروساز آلمانی از این پایگاه برای فروش جهانی خود هم بهره‌مند می‌شود. بی‌ام‌و در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که برای سال ۲۰۲۲ سرمایه گذاری ۶/ ۳میلیارد یورویی (معادل ۲/ ۴ میلیارد دلاری) در نظر گرفته تا ۲۵ درصد سهم بیشتری در این جوینت ونچر داشته باشد.

هوآچن که میلیاردها یوآن بدهکار است، مشمول طرح تحقیق و تفحص قرار گرفته که امکان وجود نقض قوانین را بررسی می‌کند.

بی‌ام‌و علاوه بر برلیانس، به‌طور جداگانه با شرکت گریت وال چین هم در بخش خودروهای برقی جوینت ونچر [سرمایه‌گذاری مشترک] دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *