تیگو 8 پرو محصول برند چری چین را بیشتر بشناسید

برند چری یک شرکت خودروسازی در چین است که هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در این کشور را دارد.

به گزارش تجارت ایران و چین، چری تمرکز خود را بر ساخت خودرو و موتور خودرو متمرکز کرده است. در ابتدای فعالیت محصولات خود را به کشورهای فقیر صادر می‌کرد تا برای فروش به بازار جهانی وارد شود. در سال ۱۹۹۹ اولین سدان چری خودرو از خط مونتاژ خارج شد. چری توانست اولین خط تولید خودرو در خارج از چین را در سال 2005 در کشور روسیه افتتاح کند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط همشهری آنلاین منتشر شده، آمده است: پس از بیش از ۲۰ سال توسعه، خودروهای چری به بیش از ۸۰ کشور جهان صادر شده است. این شرکت ۱۰ کارخانه تولیدی و شبکه‌ای از بیش از ۱۵۰۰ مرکز فروش و خدمات در سراسر جهان تاسیس کرده است.

مجموع تجمعی بیش از ۱.۶۵ میلیون خودرو را صادر کرده و در ۱۷ سال متوالی رتبه نخست را در حجم صادرات فروش خودروهای سواری چینی کسب کرده است.

اگر مرسدس بنز را اولین رهبر در صنعت خودرو باشد، چری اولین پیشرو در بین برندهای چینی است. لذا میتوان گفت داشتن فناوری و ارتقاء آن دلیل اصلی پیشرو بودن میتواند باشد .

به عنوان نمونه، برند چری اخیراً مدل TIGGO8 PRO را معرفی کرده است. این مدل به عنوان SUV پرچمدار از نظر طراحی و کیفیت محصول به ارتفاعات جدیدی برای برندهای چینی رسیده است. به نوع این خودرو دارای پختگی و اعتبار است. که حتی خود را یکی از رقیبان مرسدس GLC میداند و به نوعی در مقابل این نام خود را بازنده نمی‌بیند.

همه ما خودروهای وارداتی را دوست داریم چون کیفیت آنها در طول زمان توسط برند و مدل های گوناگون برای ما اثبات شده و به نوعی در مقابل برندهای جدید اطمینان بیشتری داریم. اما تیگو۸ پرو در واقع یک خودروی جهانی است. که آزمایش خود را به خوبی پس داده و اثبات کرده است.

بیشتر بخوانید:

برند چری؛ در جایگاه دوم رضایت از فروش خودرو قرار گرفت

فولکس چین از تست های تصادف جان سالم به در نبرد

این خودرو برای مطابقت با استانداردهای تست آب و هوا در مناطق مختلف، نیاز به سازگاری محصول هدفمند بر اساس محیط‌های مختلف در بازارهای مختلف در سراسر جهان، به ویژه در شرایط شدید مانند سرمای شدید و گرمای شدید، دارد. TIGGO8 PRO در روسیه، عربستان سعودی، برزیل و دیگر مناطق فروش خوبی داشته است، که همگی نمایانگر سه محیط شدید سرما، گرمای شدید و رطوبت شدید هستند. می توان گفت که کیفیت آن کاملاً در برابر محیط‌های سخت مقاومت کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *