سرمایه گذار چینی: مسئولین کرمانشاه به تمام قول هایشان عمل کرده اند

سرمایه‌گذار چینی در پروژه فروآلیاژ و منگنز در اسلام‌آباد غرب در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از حمایت‌های مسئولین استانی تشکر کرده است.

به گزارش تجارت ایران و چین،  جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه روز گذشته 18 شهریور 1400 برای مشکل برق پروژه اسلام‌آباد غرب و با حضور “جیان‌فو” سرمایه‌گذار چینی برگزار شد. جیان‌فو ضمن تشکر از حمایت‌های بازوند استاندار کرمانشاه در این  دو سال، بیان کرده است که مسئولین استانی به تمام قول‌هایشان عمل کرده‌اند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ایرنا منتشر شده، آمده است: بازوند ابراز امیدواری کرد بتوانیم به موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم و الگویی برای سرمایه‌گذران خارجی در استان کرمانشاه باشیم.

بیشتر بخوانید:

بررسی راهکارهای عملی توسعه اقتصادی کرمان و چین

آغاز مراحل عضویت ایران در سازمان شانگهای در اجلاس تاجیکستان

مدیر شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا ادامه داد: پروژه اکنون در مرحله مهمی قرار دارد و می توانیم هر چه سریعتر مشکلات را حل کنیم و به تولید برسیم و یا اینکه پروژه به خاطر یک سری مشکلات برق متوقف شود که آینده نامعلومی را پیش روی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دولت تاکنون سخاوتمندانه به این پروژه کمک کرده است گفت: خط انتقال پست برق هنوز تکمیل نشده است که امیدواریم هر چه سریعتر این مشکلات هم بر طرف شود و در زمان مقرر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

پروژه فروآلیاژ و منگنز اسلام‌آبادغرب که اواخر سال ۹۸ با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یورو کلنگ‌زنی شد و برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی به همراه دارد.

با حمایت‌های استاندار و قول مساعد مدیران برق منطقه‌ای و شرکت توزیع برق استان کرمانشاه این پروژه قرار است اول مهر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *