نیو با سدان خود وارد بازار آلمان می شود

شرکت خودروسازی نیو از ورود خودروی سدان خود با نام ET7 به بازار آلمان خبر داده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، شرکت خودروسازی نیو از عرضه‌ی خودروی سدان خود به نام ET7 در بازار آلمان در سال 2022 خبر داد. این شرکت چینی اعلام کرد در سه ماهه چهارم محصولات خود را تحویل آلمان می‌دهد. همچنین نیو قصد دارد در اروپا کارخانه خودروسازی تاسیس کند و در تلاش برای همکاری با شرکت‌های اروپایی برای سرمایه‌گذاری مشترک است. نیو سازنده خودروهای الکتریکی در چین است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

فروش فوق‌ العاده “نیو” در عرضه اسکوتر برقی

چین کشوری با 300 شرکت تولید کننده خودروهای سبز

ویلیان لی، موسس نیو می‌گوید: « ورود به بازار آلملن هدف واقع‌بینانه‌ای است که ما برای آن تلاش می کنیم. هدف ما این است که نیو ETV را تا پایان سال 2022 در آلمان عرضه کنیم.»

در ادامه باید گفت این خودروساز چینی برای آماده شدن برای ورود به بازار اروپا، الکس شوارتز را به عنوان مدیر اجرایی اروپای خود جذب کرده است. الکس شوارتز تجربه فعالیت در شرکت‌های بزرگی مانند AriBNB، پی‌پَل و ای‌بِی را دارد.

نیو ET7 هنوز برای بازار آلمان قیمت‌گذاری نشده است، این خودرو دومین محصول نیو خواهد بود که در بازار اروپا عرضه خواهد شد. اولین مدل نیو برای اروپایی ها کراس‌اوور نیو es8 است که به تازگی وارد بازار نروژ شده و هفته گذشته در موسسه تست تصادف اروپا مورد آزمایش قرار گرفت و 5 ستاره ایمنی دریافت کرد.

سه مجموعه باتری پیش روی مشتری‌های چینی نیو ET7 است. یک بسته 70 کیلووات ساعتی که بیش از 500 کیلومتر پیمایش ارائه می‌دهد، یک بسته 100 کیلووات ساعتی و یک مجموعه باتری 150 کیلووات ساعتی که به ترتیب توان پیشمایش 700 و 1000 کیلومتری را با هر شارژ ارائه می‌دهند. دو موتور الکتریکی برای نیو ET7 در نظر گرفته شده که هر کدام روی یک محور جانمایی شده‌اند و در مجموع 644 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهند. با این ترکیب، نیو ET7 می‌تواند در 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *