محدودیت جدید تیک تاک برای کودکان

اپلیکیشن پرطرفدار تیک تاک به منظور محافظت از کودکان زیر 14 سال در برابر محتوای نامناسب اقدام به ایجاد محدودیت‌های تازه‌ای کرده است.

به گزارش تجارت ایران و چین، اپلیکیشن ویدیوی کوتاه چینی Douyin که نسخه چینی تيک‌تاک است با هدف حفاظت از کودکان زیر 14 سال در برابر محتوای نامناسب، دسترسی آنها را در “حالت جوان” قرار داد. بنا به اعلام شبکه خبری ICTPRESS، اپلیکیشن Douyin که به شرکت بایت دنس تعلق دارد در خصوص این محدودیت جدید گفت: در حالت جوان کودکان تنها 40 دقیقه از شش صبح تا ده شب می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید.

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط فناوری نوین منتشر شده، آمده است: این اقدام برای حمایت از کاربران خردسال، سخت‌گیرانه‌ترین اقدام در تاریخ این پلتفرم است. رگولاتورهای چینی سخت‌گیری در فضای اینترنت را امسال تشدید کرده و فضای آنلاین را برای مقابله با نقض ارزشهای این کشور رصد می کنند. مقامات چینی خواستار حفاظت بهتر از کودکان در برابر خطرات آنلاین شامل پرستش کورکورانه سلبریتی‌های اینترنتی هستند.

بر اساس گزارش رویترز، اپلیکیشن محبوب وی چت که متعلق به شرکت تنسنت است هم یک “حالت جوان” دارد که در صورت فعال شدن، دسترسی کاربران به بعضی از بازیها و قابلیتهایی مانند پرداخت پول یا امکان پیدا کردن دوستان نزدیک را محدود می‌کند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *