چین خانه جدید دوج جورنی

چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی دنیا، هر روز یک قدم به سوی پیشرفت بیشتر برمی‌دارد. باشگاه خبرنگاران جوان از تولید دوج جورنی از این پس در چین خبر داده است.

به گزارش تجارت ایران و چین،  دوج Journey که تا قبل از سال 2020 در آمریکا تولید می‌شد، از این پس در چین تولید می‌شود. گفتنی است استلانتیس به دنبال احیای این نام تجاری است تا یک شاسی بلند کاملا متفاوت بسازد

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط خودرو تک منتشر شده، آمده است: با وجود اینکه این خودرو کراس اوور ​​بر روی پلتفرم GS که توسط DaimlerChrysler و میتسوبیشی توسعه یافته بود، اکنون با تغییراتی در سال 2022 بر اساس یک SUV جمع و جور چینی و مبتنی بر پلتفرم Trumpchi GS5 ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دوج Journey جدید که در ابتدا مورد استقبال قرار نگرفت و برخی حتی بر آن انتقادهایی وارد کردند اکنون به عنوان بخشی از خودروهای استلانتیس و شرکت اصلی GAC Group، وارد چین شده است.

قرار بر این است این خودرو در ابتدا به مکزیک تحویل داده شود و در نهایت، می‌تواند به سایر کشور‌های آمریکای لاتین از جمله پرو، شیلی و کلمبیا گسترش یابد.

در حال حاضر مشخصات فنی این شاسی بلند به طور رسمی فاش نشده است، اما گزارش‌های محلی حاکی از آن است که Journey با موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژر در دسترس خواهد بود.

این موتور می‌تواند تا 166 اسب بخار قدرت و 188 پوند فوت گشتاور را از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به محور جلو تحویل دهد.

گفتنی است بر اساس گزارش های محلی این شاسی بلند از سیستم تعلیق جلو MacPherson استفاده می‌کند. برنامه ریزی شده است که فروش در ماه نوامبر در مکزیک آغاز شود. جزئیات قیمت برای بازار مکزیک که در آن دوج یک خودروی تغییر یافته دیگر به فروش می‌رساند، فاش نشده است،

هم اکنون مشخص نیست که Journey به بازار ایالات متحده بر گردد. شایعات نشان می‌دهد که دوج هورنت به عنوان مدلی از کراس اوور جمع و جور آلفا رومئو تونال وارد بازار می‌شود و با یک موتور هیبریدی 2.0 لیتری تکمیل می‌شود.

استلانتیس قبلاً دوج PHEV را برای راه اندازی در سال 2022 به عنوان بخشی از نقشه راه محصول منتشر شده در آگوست تأیید کرده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *