اجرای سیاست های جدید جذب استعدادها در استان گواندونگ

استان گواندونگ در تلاش است تا با شیوه‌های جدیدی به کشف و جذب استعداد دست زند.

به گزارش تجارت ایران و چین، در چهاردهمین برنامه پنج ساله توسعه 2021_2025 استان گواندونگ آمده است: سیاست‌های این استان برای جذب استعدادها بازتر خواهد شد. گونگ گوپینگ، مدیرکل دپارتمان علم و فناوری استان گواندونگ در این باره توضیح داد: سیاست های جدید، تسهیلات ویژه‌ای در زمینه مجوز کار، ویزا و مشوق‌های مالیاتی برای استعدادهای داخلی و خارج از کشور برای راه اندازی مشاغل در گواندونگ فراهم می‌آورد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: گونگ گفت: ” گواندونگ فعالانه با تغییرات در شرایط بین‌المللی و داخلی سازگار می‌شود، بر تقاضای استعدادهای برتر در زمینه‌های کلیدی تمرکز نموده و پروژه‌های استعدادیابی بزرگ را با دقت سازماندهی می‌کند”.

به گفته وی، در سیزدهمین دوره برنامه پنج ساله (2016-2020)، گواندونگ، هنگ کنگ و ماکائو همکاری تنگاتنگی در زمینه نوآوری‌های تکنولوژیکی داشته‌اند. گونگ افزود: “حدود 150 میلیون یوآن (23 میلیون دلار) از بودجه تحقیقات علمی گواندونگ به هنگ کنگ و ماکائو اختصاص یافته و 9 هزار استعداد خارج از کشور از سیاست‌های ترجیحی مالیات بر درآمد افراد در منطقه خلیج بزرگ برخوردار شده اند.”

در آینده، گواندونگ همچنین سیاست‌های استعدادیابی بازتری را تدوین نموده، مجموعه‌ای از امکانات علمی در مقیاس بزرگ را توسعه داده، فناوری‌های پیشرفته مانند بلاکچین، طراحی و ساخت تراشه‌ها و همچنین نرم افزارهای صنعتی و فناوری‌های مربوط به زندگی روزمره مردم مانند هوش مصنوعی و زیست پزشکی را توسعه می‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *