برگزاری اولین مجمع اقتصاد دیجیتال و شهرهای هوشمند در شنزن

اولین مجمع اقتصاد دیجیتال و شهرهای هوشمند آ. سه. آن_چین در شنزن برگزار شد.

به گزارش تجارت ایران و چین، شهر شنزن میزبان اولین مجمع اقتصاد دیجیتال و شهرهای هوشمند با موضوع “همکاری بین‌المللی مشارکت جامع اقتصادی منطقه‌ای (RCEP) و آ.سه. آن (سنگاپور) بوده است. این رویداد با هدف کمک به کشف پتانسیل همکاری در شنزن برگزار شد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط کانال تلگرامی اخبار جنوب چین منتشر شده، آمده است: Loh Tuck Keat، سرکنسول سنگاپور در گوانجو در سخنرانی خود در این رویداد گفت: “امسال سی امین سالگرد گفتگو آ.سه.آن و چین است و مجمع شنزن از اهمیت بالایی برخوردار است.”

بیشتر بخوانید:

Teo Eng Cheong، مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه شهرهای اکولوژیکی چین و سنگاپور در سخنرانی خود اظهار داشت: طی سه دهه گذشته، دو کشور پروژه‌های توسعه شهری منطقه‌ای را با موفقیت اجرا کرده‌اند.

لی چینگ کوآن، رئیس دانشگاه شنزن نیز در این رویداد گفت: آ.سه.آن به بزرگترین شریک تجاری چین تبدیل شده است و امسال دانشگاه شنزن همچنین مرکز مطالعات منطقه خلیج بزرگ (GBA) – آ.سه.آن را تأسیس کرده است.

این مجمع بر موضوعاتی از جمله اقتصاد دیجیتال و ارزهای دیجیتال، شهرهای هوشمند، پارک‌های صنعتی و همکاری‌های بین‌المللی، همکاری راهبردی آ.سه.آن – چین، RCEP و همچنین همکاری بین‌المللی GBA – آ.سه.آن متمرکز شد.

حدود 200 نفر از کارشناسان سیاسی، دانشگاهی و تجاری در این مجمع که توسط دانشگاه شنزن، دانشگاه Tsinghua ، دانشگاه فناوری Nanyang و اتاق بازرگانی صنعت فناوری پیشرفته گواندونگ برگزار شد، شرکت کردند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *