خشم کرونا کماکان گریبان گیر چین است

با وجود واکسيناسيون سراسری در چین، این کشور هنوز شاهد موارد ابتلا به ویروس کرونا است. به تازگی دولت چین یکی از شهرهای شمالی این کشور را قرنطینه کرد.

به گزارش تجارت ایران و چین، کمیسیون ملی بهداشت چین روز سه‌شنبه 27 مهرماه 1400 از ثبت 9 مورد ابتلای جدید بیماری کووید 19 در یکی از شهرهای شمالی این کشور خبر داد. گفتنی است این بالاترین رقم ابتلا از اواخر ماه سپتامبر بوده است.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

بیشتر بخوانید:

در گزارشی که توسط خبرگزاری صداوسیما و به نقل رویترز از پکن منتشر شده، آمده است: چهار مورد از این موارد جدید ابتلا، در مغولستان داخلی، منطقه‌ای خودمختار در شمال چین گزارش شده است.

مسئولان بهداشت و درمان شهر ارنهوت در مغولستان داخلی از ۷۶ هزار ساکن این شهر خواسته اند جز برای کار‌های ضروری از خانه هایشان خارج نشوند. هیچ خودرویی به استثنای خودرو‌های دارای مجوز، حق ورود یا خروج از این شهر را ندارد.

کافه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی و سینما‌ها و همچنین اماکن فرهنگی و مراکز گردشگری تعطیل شده است.

در شیان، شهری در شمال غربی استان شانشی، مراکز گردشگری به طور موقت تعطیل و در حال انجام عملیات ضدعفونی هستند. بازدیدکنندگانی که از استان‌های دیگر آمده‌اند، باید جواب منفی تست کرونای خود را که تا ۴۸ ساعت پیش انجام شده باشد، ارائه کنند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *