دوی ماراتن کرونا در 11 استان چین

طبق اعلام مقامات چین، 11 استان این کشور با شیوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. این استان‌ها با محدودیت‌های جدید مواجه شدند.

به گزارش تجارت ایران و چین، 11 استان چین در منطقه شمالی این کشور شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا هستند. مسئولین سلامت از ابتلای 100 نفر طی هفته گذشته به بیماری کرونا خبر دادند. این موضوع مقامات چین را به اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه‌ی این استان‌ها سوق داد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار عضو اینستاگرام تجارت ایران و چین شوید

در گزارشی که توسط ایسنا منتشر شده، آمده است: سخنگوی کمیسیون ملی سلامت چین گفت: از هفدهم اکتبر شیوع بومی کرونا در بخش هایی از کشور گزارش شده و به سرعت در حال گسترش است. همچنین این خطر وجود دارد که شیوع بیماری حتی بیشتر گسترش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

گسترش سریع بیماری در چین درحالیست که به گفته مقامات چین حدود ۷۵ درصد از جمعیت این کشور- بیش از یک میلیارد نفر- به طور کامل در برابر کروناویروس واکسینه شده‌اند.

موارد جدید ابتلا اولین بار ۱۶ اکتبر در میان یک گروه گردشگری از شهروندان میانسال که به طور کامل واکسینه شده و به چندین منطقه شمالی سفر کرده بودند، شناسایی شد.

موارد ابتلا در نزدیک به یک سوم از استان‌ها و مناطق چین گزارش شده و تمام مناطق با خطر متوسط و پرخطر، در مغولستان داخلی، گانسو، نینگشیا، گوئیژو و پکن واقع شده‌اند. همچنین آژانس‌های مسافرتی از راه اندازی تورهای بین استانی در این مناطق منع شده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، روز یکشنبه، پایتخت چین محدودیت های ورود به شهر را تشدید کرد و مسافران در مناطق دارای موارد تایید شده کرونا ضرورت دارد که تست منفی کروناویروس ارائه دهند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *