اعزام ۶ رشته نابینایان و کم‌بینایان به بازی‌های پاراآسیایی چین

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان از اعزام ۶ رشته ورزشی به بازی‌های پاراآسیایی چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در این بازی‌ها نیز حضور کیفی و مدال‌آور داشته باشیم.

به گزارش تجارت ایران و چین، محمدرضا مظلومی اظهار کرد: در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی در ۶ رشته ورزشی فوتبال پنج نفره، گلبال، شطرنج و دوومیدانی (زنان و مردان)، شنا و جودو حضور پیدا خواهیم کرد که اردوی تمام رشته‌های ورزشی به طور منظم‌ و بدون وقفه در حال برگزاری است و مشکلی خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

شناگر معلول به دنبال تکرار مدال های خود در پاراآسیایی چین

کاروان چین در نخستین روز مسابقات پارالمپیک زمستانی 8 مدال کسب کرد

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، مظلومی در پاسخ به این پرسش که برای آمادگی بهتر فوتبالیست‌های پنج نفره جهت شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین چه برنامه‌ای دارید؟ افزود: برای جبران اردوهای عقب افتاده در این رشته سعی داریم تعداد اردوهای آماده‌سازی بازی‌های پاراآسیایی چین را افزایش دهیم، تا فوتبالیست‌ها در شرایط بهتری عازم چین شوند.

مظلومی خاطرنشان کرد: همان طور که در پارالمپیک توکیو با اعزام کاروان کیفی و مدال آور بهترین عملکرد را از نظر کسب مدال داشتیم، در بازی‌های پاراآسیایی چین نیز این سیاست را پیاده خواهیم کرد تا در تمام رشته‌ها حضوری موفق و مدال‌آور داشته باشیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی ورزشکاران نابینا و کم بینا با مشکل اعتبارات مواجه هستید یا خیر؟ تصریح کرد: هیچ مشکل خاصی از نظر بودجه برای برگزاری اردوها وجود ندارد و شرایط راضی کننده است. البته سعی داریم در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی، تعداد ورزشکاران اعزامی خود را افزایش دهیم که این مساله بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد که به چه تعداد ورزشکار مجوز حضور در بازی‌های پاراآسیایی چین را بدهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *