تلاش قایقرانان پاراکانو برای کسب بهترین نتیجه در پاراآسیایی چین

مربی تیم ملی پاراکانو گفت: چون پاراکانو برای اولین بار در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می‌کند، تلاش بر این است که با ارتقای رکورد، بهترین عملکرد را در چین داشته باشیم.

به گزارش تجارت ایران و چین، احمدرضا طالبیان با اشاره به عملکرد خوب قایقرانان در مسابقات قهرمانی آسیای تایلند، اظهار کرد: بعد از بازگشت قایقرانان پاراکانو از قهرمانی آسیا بلافاصله اردوی آماده‌سازی ورزشکاران از ۲۰ فروردین در دریاچه آزادی با حضور اسلام جاهدی، مسعود قیصری، سعید حسین‌پور، آبتین زرجو، شهلا بهروزی‌راد، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی آغاز شد که این اردوها تا زمان اعزام قایقرانان به بازی‌های پاراآسیایی به طور مرتب ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

اعزام ۶ رشته نابینایان و کم‌بینایان به بازی‌های پاراآسیایی چین

شناگر معلول به دنبال تکرار مدال های خود در پاراآسیایی چین

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، طالبیان درباره تعداد سهمیه‌های قایقرانان در بازی‌های پاراآسیایی چین، گفت: در حال حاضر هر هفت ورزشکار اعزامی به تایلند سهمیه بازی‌های پاراآسیایی چین را کسب کرده‌اند، اما این که چه تعداد عازم این بازی‌ها شوند بستگی به تصمیم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک دارد.

مربی تیم ملی پاراکانو خاطرنشان کرد: در تایلند هر چند وضعیت رکوردها راضی کننده بود و قایقرانان عملکرد موفقی داشتند، اما به دنبال شرایط بهتر و ارتقاء رکوردها در بازیهای پاراآسیایی چین هستیم.

طالبیان هم‌چنین درباره عملکرد شهلا بهروزی‌راد در قهرمانی آسیا، گفت: بهروزی‌راد و مسعود قیصری با اختلاف زمان کم مدال طلا خود را از دست دادند که تصور می‌کنم با فاصله زمانی که تا چین داریم این توانایی در آن‌ها وجود دارد که نقره را به طلا تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: پاراکانو چون اولین حضورش در بازی‌های پاراآسیایی چین است، سعی کردیم تمرکز خود را معطوف این بازی‌ها کنیم تا بهترین عملکرد را در چین داشته باشیم.

مربی تیم ملی پاراکانو در پایان پیرامون این پرسش که چه زمانی لیست نفرات اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی مشخص خواهد شد، گفت: خردادماه آخرین فرصت برای ارایه لیست قایقرانان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی است، بنابراین سعی داریم تا آن زمان قایقرانان را در اردوها از هر لحاظ مورد ارزیابی قرار دهیم تا بهترین‌ها با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک برای چین گزینش شوند.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *