قیمت روز لاستیک تراینگل ؛ تایر درجه یک چینی

اخیراً نام تراینگل در بازار لاستیک ایران توانسته به خوبی شناخته شود. لاستیک تراینگل ، محصولی چینی است که طیف متنوعی از تایرهای خودروهای سوار، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین را تولید می‌کند.

به گزارش تجارت ایران و چین، این شرکت در ابتدا با نام «Shandong Tyre Factory» در سال ۱۹۷۶ شروع به کار کرد. یکی از افتخارات تراینگل، تامین لاستیک خودروسازان معروفی مانند ولوو، فولکس واگن، هیوندای، کارترپیلار و… است.

بیشتر بخوانید:

کاهش قیمت پلی‌ پروپیلن چین

چین بزرگترین صادر کننده اقلام پلاستیکی

 طبق گزارشی که در خبرگزاری کاما پرس منتشر شده است، لاستیک تراینگل یکی از 20 برند شناخته شده دنیا است و محصولات با کیفیتی را به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.

لاستیک تراینگل ؛ مرغوب و خوش قیمت

امروزه، به دلیل افزایش قیمت انواع محصولات و به خصوص لاستیک خودروهای سوار، اغلب افراد به دنبال لاستیک‌های ارزان و با کیفیت مطلوب هستند. لاستیک تراینگل یکی از گزینه‌های به صرفه و با کیفیت است که جزو پرفروش‌‌ترین تایرهای چینی بازار محسوب می‌شود. از مزایای این لاستیک می‌توان به استفاده از مواد مرغوب در ساخت، به کار بردن تکنولوژی روز دنیا، قیمت مناسب، سواری نرم و کم صدا، فرمان‌پذیری مطلوب و چسبندگی مناسب اشاره کرد.

گاهی اوقات حرف‌هایی درباره کیفیت نامناسب لاستیک‌های چینی به گوش رانندگان می‌رسد که آنها را از خرید تایر چینی منصرف می‌کند. اما واقعیت این است که محصولات چینی به لحاظ کیفیت دارای رده‌بندی هستند و از درجه یک تا سه رتبه‌بندی می‌شوند. لاستیک تراینگل یکی از محصولات تولیدی درجه یک این کشور است و نامی معتبر در سراسر جهان دارد. محصولات این برند مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی است و با ارائه مدل‌های متنوع، دست مشتری را در انتخاب باز می‌گذارد. تراینگل علاوه بر تولید لاستیک‌های سواری برای انواع لودر، اتوبوس، کامیون، دامتراک و… نیز تایر تولید می‌کند.

در جدول زیر قیمت لاستیک تراینگل و انواع برندهای دیگر قابل مشاهده است؛

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *