تلاش پرتابگر نابینا برای کسب دو طلا در هانگژو چین

دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: با هدف گذاری انجام شده به دنبال کسب دو مدال طلا در هانگژو چین و سپس رکوردشکنی در پارالمپیک پاریس هستم.

به گزارش تجارت ایران و چین، مهدی اولاد ، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برم و در حال آماده سازی خود برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات انتخابی و رکوردگیری که اواخر اردیبهشت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود، هستم.

بیشتر بخوانید:

اعزام ۶ رشته نابینایان و کم‌بینایان به بازی‌های پاراآسیایی چین

سفیر چین: ووشو یکی از حلقه‌های مهم پیوند بین ایران و چین است

طبق گزارشی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، اولاد با بیان این که به دنبال کسب دو مدال طلای پرتاب دیسک و وزنه در هانگژو چین هستم، گفت: در پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه به مدال طلا و در دیسک به نقره دست پیدا کردم، اما الان با آمادگی بالایی که دارم به کسب طلا در هر دو ماده فکر می‌کنم، البته هدف گذاری اصلی من پارالمپیک پاریس است و یقین دارم با رکوردی که در جریان تمرینات به ثبت می‌رسانم، کسب مدال طلا در چین هم به راحتی امکانپذیر است.

این پرتابگر نابینا درباره وضعیت اردوهای آماده‌سازی، افزود: فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان بهترین شرایط را برای آماده‌سازی ورزشکاران در اردوهای تمرینی فراهم کرده، به طوری که سومین مرحله اردوی آمادگی دوومیدانی کاران با حضور ۸ ورزشکار در شیراز با امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در حال برگزاری است و هیچ مشکلی از نظر تغذیه، محل اسکان، فضای تمرینی و حتی تجهیزات نداریم و شرایط راضی کننده است.

وی همچنین در خصوص برنامه تمرینی خود برای شرکت در پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: چون هدف گذاری اصلی من پارالمپیک پاریس است برای هانگژو سعی می‌کنم فشار زیادی به خود وارد نکنم تا دچار آسیب دیدگی نشوم، به همین خاطر روزی ۴ ساعت تمرینات بدنسازی و پرتاب دارم، البته شرایطم نسبت به جاکارتا بهتر و آماده تر است و با همین میزان آمادگی می‌توانم در چین به مدال طلا دست پیدا کنم.

اولاد آخرین رکوردگیری خود را در تمرینات ۱۴.۶۴ در پرتاب وزنه و ۴۲.۳۷ در دیسک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر با همین رکورد اختلاف بسیار کمی با نفر دوم آسیا دارم.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *